Vyskočila jsem ze židle a rychle vyběhla s kanceláře toho... Ani nemám slov. No, teda mám, ale většinu sprostých.
Rozeběhla jsem se ke svému pokoji, kde jsem za sebou okamžitě zavřela dveře.
Jen tak jsem přemýšlela nad svým životem. Hledá mě Asgardský magor s mufloní helmou a k tomu tajná organizace, která se považovala za zničenou už od 2. světové války.
Třeba mám ty schopnosti kvůli nějakému séru, které do mě napumpovali. Tomu bych se ani moc nedivila.
Moje máma musí být ještě větší magor než Loki. A ten mě potřebuje k čemu? Prostě 2 magoři, které nikdo nemá rád.
Jak jsem tam tak dumala, ozvalo se klepání. Ani jsem nepřemýšlela, kdo to je. Prostě jsem hned odpověděla. ,,Dále."
Do místnosti vstoupila Wanda. Povzbudivě se na mě usmála. Přisedla si ke mě na postel. ,,Chápu, jak se cítíš. Jako kdyby se ti zbořil celý svět. Říkáš si, co kdyby jsi ve škole neomdlela. Nebyla by jsi tu. Ale zase by to měla tvoje matka jednodušší tě dostat. Celou tu dobu jen čekala, kdy se objeví příznaky." řekla a podívala se mi přímo do očí.
,,Bruce se snaží zjistit, jak si k těm schopnostem přišla. Mohla jsi se něčeho dotknout nebo to byli séra. Obojí je celkem pravděpodobné." vysvětlila mi.
,,Mohli ti něco podstrčit, aby ses toho dotkla. Nedávala ti máma něco v nejbližších měsících?" zeptala se. Já se podívala na špičky svých bot a přemýšlela. ,,No... dala mi nějaké náušnice a prsten. Měli modrou barvu. Ale vypadali obyčejně." řekla jsem po chvilce hloubání.
,,Asi je nemáš tady sebou, viď?" zeptala se mě. ,,Ne, nechala jsem je doma. Neberu si je každý den. Pokud bych se dostala domů, tak bych vám je mohla přinést." napadlo mě.
,,No, to bys mohla. Ale někdo by musel jít s tebou. A navíc tvá matka ovládá oheň, co já vím." odvětila mi.
,,Jak o tom víš? Řekl ti to Stark?! Nebo Nat? Co Fury?! Kdo ti to řekl!?"řekla jsem docela naštvaně.
Wanda se mi vážně podívala do očí. Chtěla mi odpověď poslat do mozku.
Řekl mi to Bucky. Tomu to řekl Steve. A tomu to řekla Nat, které jsi to řekla ty.
Takže to ví všichni?! Tony, Fury, Steve, Bucky, Nat a ty. Nedivila bych se kdyby to věděl i zbytek týmu. A proč si vlastně povídáme díky mozku?! Proč?!
Hydra je všude.
Hydra. Za tohle všechno může ona. To ona ze mě udělala potvoru. Monstrum, kterého se všichni bojí.
,,Chci být sama. Prosím,odejdi." požádala jsem Wandu. Ta se ihned zvedla a bez protestů odešla. Naštěstí.
Já tam ještě chvíli vysedávala, ale pak jsem se rozhodla jít si lehnout. Rychle jsem se osprchovala a zaplula do postele.
××××××××××××××××
Ráno jsem se neprobudila zrovna moc příjemně. Někdo se mnou třásl. Pomalu jsem otevřela své těžká víčka.
Předemnou stála žena s hnědými vlasami sepnutými do drdolu a s zeleno- modrými očima.
,,Dobrý den agentko Starková, jsem agentka Hillová, již jsme se setkali." představila se mi Maria. ,,Dobrý den, byla bych radši, kdybychom si tykali. Jsem Jessica, ale říkají mi Jess." představila jsem se taky.
,,Dobře tedy. Jsem Maria. Mám za úkol tě hlídat." ,,Dobře, ale proč jsi mě budila?" ,,Máš poradu v zasedací místnosti s Avengers. Počkám na tebe venku." řekla a ještě než jsem odpověděla, tak odešla z pokoje.
ČTEŠ
Different [AVENGERS]
Fiksi PenggemarJmenuju se Jessica Moon. Můj otec je neznámý a život úplně obyčejný. Ale pak se stane něco, co mi změní život.