Kapitola 16

270 31 1
                                    

Kdo neviděl Agents of S.H.I.E.L.D nejspíš nepochopí. Tak prosím zkoukněte aspoň 1. sérii ať pak nemusím odpovídat na otázky typu: „Kdo to je?" „Co tu sakra ten člověk dělá?" atd. Předem děkuji💕
Vaše UpsImLee🌹
       
                 ***************

Nejdříve jsem neměla tušení,?o koho se jedná. Pak se ale dveře otevřeli o trochu víc a já s jistotou poznala Daisy (Skye, Quake)  Johnson. „No to mě pos... " Už jsem chtěla říct něco vulgárního, ale najednou slyším: „Ehm ehm." Kdo jiný by to byl než Steve. Náš pan Slušnák.
„Poskládej." dokončila jsem radši nakonec větu, abych Capa nenaštvala.

V tu chvíli se Daisy začala smát. My na ní všichni čuměli jako na zjevení. Můj pohled naštěstí nikdo neviděl. Uff.

Až teď promluvila. „Přišla jsem se kouknout na toho nováčka,  ale nikde ho tu nevidím. No tak, vylez ven. Já tě neukousnu. Znám tvé schopnosti."

Zněla docela důvěryhodně, tak jsem přemýšlela jen chvilku. Nakonec jsem se rozhodla zviditelnit.

„Takže, jsem tu abych tě vzala na bus (tak říkají letadlu), kde tě budu trénovat."

To mě trochu zarazilo. Myslím, že své schopnosti zvládám. Daisy zase spustila: „Prošla jsi přece taky Terrigenisí, ne? No, já taky. Chápu, musíš se teď cítit vyděšená a plná nepochopení ale časem si zvykneš. Možná..."

To jsem ji ale přestala vnímat. Já přece neprošla žádnou Terri... no bůhví čím. Schopnosti se najednou prostě projevili.

,,Ale Jess neprošla Terrigenisí." Po dlouhé době se ozval někdo jiný než Skye. Wanda.

Těmito slovy Quake umlčela a ta tu teď stála s nechápavým výrazem.

Different [AVENGERS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat