Kapitola 4

654 44 2
                                    

„Jako že budu superhrdinka?!" zeptala jsem se nadšeně. Je to můj sen. Patřit k Avengers.

„No... teoreticky ano. Ale až po tréninku." odpověděl Tony za Furyho. „Zatím nevíme, jaké schopnosti přesně máte."

Došli jsme do laboratoře a tam mi odebrali krev. „Výsledky by měly být dnes večer." řekl doktor.

To je Bruce Benner neboli Žabka. Zajímalo by mě jak se mění v Hulka. Ale koukala bych se jen z dálky. Kdybych byla blízko, nemuselo by to dopadnout dobře. Pro nás pro oba. Jo už jsem se zmínila, že jsem docela dobrá v nakopávání prdelí?

Do asi 5 injekčních stříkaček nabrali moji krev. Ale nebyla červená. Byla modrá.

To se jako celá změním?Nejdřív vlasy, oči a nakonec i krev?!

Nevěděla jsem co dělat a tak jsem šla do mého pokoje, který už postavili, jak mi oznámil Tony. Vedle mě bydlí Wanda a Natasha. Super. Jen holky.  Ale naproti bydlel nějaký černoch, Bucky a Steve.

Aspoň nebydlím hned vedle Buckyho. Toho se furt bojím. Po tom, co naposledy slyšel ta slova, to dopadlo fakt špatně. Sloužil pro HYDRU.

A navíc mi zabil prarodiče. Vím, že ne z vlastní vůle, ale stejně. Ani táta ho asi nemá moc rád.

Můj pokoj byl obří. Byl zařízený do černé až šedé. Byla tu obří postel a spoustu přístrojů.

Naproti posteli byla plazmová telka a na straně pokoje obří okno na balkón.
Ještě tu byly 2 dveře. Otevřela jsem první a tam luxusní koupelna.

Áaaaaaaaaaaaa. To je úžasný. Za druhými dveřmi byla šatna. Bylo tu vše od plavek a spodního prádla až po kabáty a bundy.

Hned jsem se převlékla. Na sobě jsem totiž furt měla oblečení z nemocnice. Dlouho jsem se v tom přehrabovala až jsem našla přesně to, co jsem chtěla. Hnědý cardigan, pruhovaný crop- top, bílé kalhoty a bílé boty Adidas.

Chtěla jsem si lehnout na tu velkou postel a vyzkoušet ji, ale něco na ní leželo. Když jsem přišla blíž k posteli, zjistila jsem, že je to iPhone 8. Pod tím byl lísteček. Koupil bych ti X ale prý je špatný, Tony. Prostě ÁÁAAAAAAAAAAAAA.

Do pokoje se najednou přiřítila Wanda. „Chce s tebou mluvit Fury. Ty výsledky jsou dřív." Jen jsem kývla hlavou. „V tomhle chceš jít cvičit? Dneska si vyzkoušíme, jaké schopnosti ovládáš."

Achjo. Teď se obleču a hned se mám zase převléct. To je nefér. Vybrala jsem si tričko Adidas s krátkým rukávem a modré tepláky stejné značky.

Vyběhla jsem na chodbu a rozhlédla se. Furt se tu moc nevyznám. „Jarvisi, kde je Nick Fury?" „V tělocvičně, slečno." „Neříkej mi slečno, říkej mi Jess. A děkuju."

Řekla jsem Jarvisovi, aby vytvořil hologram mapy. Když jsem došla do tělocvičny, a že mi to trvalo, byli tam všichni z Avengers a nějací agenti. „Takže..." začal Bruce. „Ovládáš telekinezi,vodu, umíš se zneviditelnit, číst myšlenky a máš větší svaly a rychleji běháš."

Takže mám schopnosti. „A teď si vyzkoušíme, jak byste ze začátku dokázala ovládat schopnosti." řekl Fury. Cože?! Přeci jsem teď zjistila, že vůbec nějaké mám.

„Hele, ještě předtím by jste asi měli něco vědět. Ten den, co jsem se dozvěděla, že jsi můj otec, Tony, jsem se ráno probudila a vypadala jsem stejně jako teď, ale do té doby jsem vlasy měla hnědé a oči zelené."

Different [AVENGERS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat