Začneme u toho, jak do Gothamu poprvé přišel Jerome Valeska. Jak se to stalo?
James Gordon byl s Lee na rande v cirkuse, jenže pak se to zvrtlo. To nás ještě tak nezajímá. Podíváme se dál.
James chtěl vidět Lilu, hadí ženu. Lee chtěla jít s ním. Zašli k Jeromovi do karavanu. Ten vystoupil, oblékal si kabát a James řekl ,, Policie, chci mluvit s Lailou"
Jerome: ,,Není tady. Proč, co se stalo?"
James: ,,A kde je?"
Jerome: ,,To nevím, domů se měla vrátit už dávno"
James: ,,Jsi její příbuzný?"
Jerome: ,,Jsem její syn, Jerome"
James: ,,Jerome, kdy jsi ji naposledy viděl?"
Jerome: ,,Dneska ráno. Byla tu, když jsem šel do knihovny"Chvíli spolu tak mluvili a pak James řekl Jeromovi, ať vypustí hada od Lily. Jerome ho vypustil. Ten se rychle plazil jedním směrem. Nikdo nevěděl kam. Následovali ho. Potom najednou had vylezl přes balíky sena na vozík, na kterém byla plachta. Had vlezl pod plachtu a James už věděl. Odhrnul plachtu a všichni se zděsili. Byla pod ní mrtvá Laila. Jerome si hned klekl na kolena a začal brečet. Lee ho utěšovala.
Teď se dostáváme ke scéně, kdy James vyslýchá Jeroma. Sedí naproti sobě ve výslechové místnosti a James se začne ptát ,,Jaká byla tvoje máma?"
Jerome: ,,Je moje máma, miluju ji...
Neumí moc dobře vařit...."
James: ,,Měla nějaké nepřátele?"
Jerome: ,,Ne"
James: ,,Přátele?"
Jerome: ,,Ne"
James: ,,Ne?"
Jerome: ,,Měla milence, spíš jednorázovky, ale ne přátele"
James: ,,Alfons Grayson?"
Jerome: ,,Ano, byl jeden z nich"
James: ,,Oven Loyd?"
Jerome: ,,Taky"
James: ,,Hm....Ještě někdo?"
Jerome: ,,Ty už jsem neznal"
James: ,, Jaký máš názor na její milostný život?"
Jerome: ,,Nikdy mi to nevadilo. Kdyby nebylo jejího milostného života, tak bych tu nebyl. Sex je velmi zdravá lidská činnost."
James: ,,...Ano, to je.....Máš nějakou jinou rodinu?"
Jerome: ,,Cirkus je moje rodina"Pak James vyslýchal ostatní Cirkusáky. Lee a Nygma zatím zjistili jen to, že Laila byla zavražděna nožem či sekerou a asi ve 3 hodiny odpoledne.
Večer byl James u Lee doma na večeři. Jedli a najednou Lee něco napadlo. Šli ve tmě s baterkama pod Arkhamský most. Po chvíli našli sekeru od krve. Jim hned volal na stanici, aby tam přivezli dva lidi.
Později ve výslechové místnosti už seděl Paul Cicerra. Do dveří vešel Jim, Lee a detektiv Arthur Brown (nová postava zde).
Po chvilce dorazil i Jerome. Posadil se, pozdravil Cicerru a řekl ,,Víte, kdo zabil mojí mámu?"
James: ,,Ty jsi ji zabil, Jerome"
Jerome: ,,Já?"
Mluvili a po chvilce Jim řekl ,,...Pan Cicerro je asi tvůj otec"
Jerome: ,,Nevíte, co říkáte. Můj otec byl námořník"
James: ,,Mýlím se pane Cicerro?"
Cicerro: ,,Ano"
Jerome: ,, Byl námořní kapitán, jmenoval se Sven Carlssen, zemřel na moři"
James: ,, A jak se jmenovala ta loď?"
Jerome: ,,Pracoval na více lodích"
James: ,,Ta, na které zemřel"
Jerome: ,,To mi neřekla"
James: ,,Můžeme vám dát udělat krevní testy. Do půl hodiny je mám na stole. Mám pravdu, doktorko?"
Lee: ,,Ano"
James: ,,Ušetřete si píchnutí"
Cicerro: ,, Nesnáším jehly. Promiň Jerome"
Jerome: ,,O čem to mluvíte?"
Cicerro: ,,Má pravdu. Já jsem tvůj otec"
Jerome: ,,Ne nejste, o čem to mluvíte?"
Cicerro: ,,Musel jsi pravdu aspoň tušit"
Jerome: ,,Nejste můj otec, moje matka by nikdy...."
Cicerro: ,,Tvoje matka byla krutá žena a často ke mě byla velmi zlá. Ale kdysi mě milovala, svým způsobem. A tebe milovala nadevše nejvíc, proto ti radši dala lepšího otce"V tu chvíli se Jerome rozbrečel. Ruce měl obě položené na stole a hlavu skloněnou skoro u nich. Jenže najednou, jakoby to nebyl on. Začal se smát a pak řekl ,,Moje matka byla chladnokrevná děvka, měla ráda jen sebe. A takového trapného starého dědka by se nedotkla."
Cicerro: ,,Myslíš, že jsem byl na tebe celou tu dobu hodný, protože jsem takový laskavý? Kdyby jsem nebyl tvůj otec, pomohl bych ti ve všem, co jsi udělal?"
Jerome: ,,Můj táta...Hmm... zajímavé.... Vlastně docela vtipné."Pak se začal znovu smát. Mezitím řekl ,,Nakonec mě ta mrcha přece jenom pořádně vypekla".
James: ,,Proč jsi zabil mámu, Jerome?"
Jerome: ,,No, s mámami je vždycky kříž. Moje pořád jen mektala. Říkám jí: Dobře, buď si děvka. Buď si klidně i slitá děvka, ale nezkoušej ještě prudit, ty slitá děvko.....Znáte to?...Budeš na mě hulákat, že jsem neumyl nádobí, když ty se tady mrouskáš s klaunem vedle v kumbálu?"Poté bouchnul pěstí o stůl. Po chvilce řekl ,,Matky..." a začal se hlasitě smát, ještě víc, než předtím.
Za chvíli do dveří vtrhla mladá slečna. Jmenovala se Stephanie Brownová (další nová postava). ,,Dobrej, omlouvám se, že ruším, ale potřebuju mluvit s tátou..." řekla, ale ochranka ji hned vyvedla. Jerome řekl ,,Co to bylo za kočičku? Domluvíte mi s ní randíčko?"
Arthur: ,,Moje dcera. Kočička, se kterou se už ale neuvidíš"Více v další kapitole 👉
ČTEŠ
Gotham- tak trochu jinak
FanfictionDOKONČENO Znáte seriál Gotham? Tak si tenhle příběh určitě přečtěte 😀 Ale můžete si ho přečíst, i kdyby jste Gotham neznali😁 Bude to hlavně o Jeromovi Valeskovi a přibydou tam 2 nové postavy. Stephanie Brownová a její táta Arthur Brown. Bude to ta...