7. kapitola

192 12 3
                                    

V Gotham Gazette
Jeden chlap nese noviny šéfovi. Dá mu je a šéf hned začne řvát ,,Co to k čertu je?....". Najednou si ostatní lidé v budově všimli, jak za ním venku v okně něco padá. Po chvilce přiběhli všichni k velkému oknu a pozorovali. Padali tam ze střechy lidé.

Tohle má na svědomí Jerome, Aaron, Greenwood a Arnold. Aaron je hází postupně ze střechy, Jerome sedí na zídce a pozoruje to. Chlapi, co je hází ze střechy mají na sobě bílou svěrací kazajku, obvázaný obličej a každý má na břiše napsané písmeno.
Aaron shodil dalšího a Jerome řekl ,,Perfekto, další...pana X"
Aaron ho odvedl, položil ho na kraj a Jerome řekl ,,Ne, víc doprava.". Aaron ho kousek posunul a Jerome pokračoval ,,Bezva, to je ono.". Poté ho Aaron shodil. Když dopadl, lidé dole zakřičeli.
Jerome: ,,Ten sednul"
Arnold: ,,A co budeme dělat s tím...no...navíc?"
Jerome chvíli přemýšlel, pak se podíval dolů ze střechy a něco ho napadlo. ,,Ó...už vím.". Řekl, seskočil a šel směrem k oběti. Vzal do ruky sprej a namaloval mu na předek vykřičník. Poté odhodil sprej a řekl ,,Aarone, můžeš drobku?". Aaron vzal oběť a zhodil ji ze střechy. Všichni se šli podívat  ke kraji střechy. Lidé zase zakřičeli.
Všechno to z dálky pozorovala Tabitha.
Z těch obětí, které ležely dole na silnici, byl napsaný nápis MANIAX!.
Všichni lidé dole pozorovali, co se děje. Byli tam u toho i novináři. Jerome pak jen řekl ,,He, zvláštní vydání" a začal se smát.

Na policejní stanici
Všichni policisté byli shromážděni v hlavní místnosti. Komisařka Essenová začala mluvit ,,Situaci všichni známe. Před dvěma dny uteklo z Arkhamu 7 nebezpečných, narušených trestanců a včera se 4 z těch trestanců vloupali do loděnice, unesli 7 lidí a pak je shodili ze střechy Gotham Gazette. Doteď nemáme žádné stopy, kdo a kolik lidí se na útěku podílelo. Případ vede Gordon. Jime?"
James: ,,Zde jsou hledaní."
Řekl, postavil se k počítači a začal všem na plátně promítat fotky.
James: ,,Jerome Valeska, 18 let. Zabil matku. Stephanie Brownová, 15 let! Zabila 2 poldy, svou spolužačku a násilníka. Arnold Dobkins, schizofrenik, travič, znásilnění. Aaron Helzinger, vyvraždil svou rodinu holýma rukama. Robert Greenwood, zavraždil a snědl tucet žen....Barbara Keanová, zabila rodiče."
Položil ovladač, šel zpět a pokračoval ,,Rozdělím vás na čtyřčlenné týmy. Přes den vás budu úkolovat. Alvarez je můj koordinační důstojník. Otázky?....Tak do práce!"
Policajti se rozešli. Arthur Brown zašel za Jimem a řekl ,,Je mi to líto"
James: ,,Mě tebe ještě víc. Drž se" řekl Jim a poklepal Arthura na rameni.

Další den v sídle Gallavana
Jerome, Aaron, Greenwood a Arnold sedí u stolu a snídají. Najednou ze schodu dolů přijde Theo, drží v ruce noviny a říká ,,Včera jste zazářili pánové. Skvěle. Vaše jméno se nese městem. Takže bravo, všichni si můžete zatleskat"
Arnold s radostí rychle tleskal, ale nešlo to slyšet, protože měl přes ruce natáhnuté tričko.
Theo: ,,Pozornost Gothamu čeká úchvatné představení."
Jerome: ,,Co ta střecha?"
Theo: ,,To byla jen předehra. Publikum je dychtivé, ani nedutá. Opona se zvedá...."
Jerome: ,,A jakej je plán?"
Theo: ,,Prostý. Postavíme občany tváří v tvář jejich strachu." když to řekl, přišel k Jeromovi a chytil ho za ramena. Pak pokračoval ,,Vezmeme jim vše, na čem jim tolik záleží."
Jerome se tvářil vražedně, přitom se usmíval.
Jerome: ,,A co se bude dít dál?"
Theo: ,,Potom jim nabídneme spásu...A pak už budou naši"
Greenwood: ,,Tak na co čekáme?"
Theo: ,,Trpělivost. Nejdřív je potřeba zapracovat na vystupování."
Greenwood: ,,Na čem že?"
Theo: ,,Vždyť budete v televizi. Musíte se představit stylově a rázně. Řekni ,,Dobrý večer dámy a pánové""
řekl a zaklepal na rameno Arnoldovi.
Ten s hrůzou řekl ,,Dobrý večer dámy a pánové"
Theo: ,,Znovu, s úsměvem"
Arnold se sice usmál, ale pořád to říkal, jakoby byl vyděšený.
Arnold: ,,Dobrý večer dámy a pánové"
Theo si povzdechnul, ukázal na Greenwooda a řekl ,,Ty!".

Tak to pokračovalo až do té doby, než došel k Jeromovi. Ten se postavil na židli, zvedl ruce a řekl nahlas s úsměvem ,,Dámy a pánové! Dobrý večer."
Theo: ,,Výtečně. Ta mladická jiskra"
Jerome se pyšně smál.
Theo: ,,Ten smích je úžasný. Používej ho."

Najednou ze dveří vyšly holky.  Tabitha, Barbara a hned za nima Stephanie. Před nima šel starosta s bednou na hlavě. Barbara s Tabithou měly v ruce biče.
Stephanie šla k Jeromovi, sedla si na něj, objala ho a dala mu pusu na tvář.
Barbara s Tabithou bili bičem po zadku starostu, který nakonec spadl.
Řekly Gallavanovi, že se nudí. Tabitha někam odešla a Barbara se zeptala ,,Kdy? Kdy bude řada na mě?"
Theo: ,,Brzy, již brzy. Pověz mi něco o Jamesu Gordonovi."
Barbara: ,,Co bys rád věděl?"

Později
Jerome, Aaron, Greenwood, Stephanie a Arnold jsou v místnosti, kde je truhla s různými ,,hračkami". Tím se myslí zbraně a tak. Jerome přistoupí k truhle, vytáhne z ní meč a řekne ,,Jů, fešák". Jenže ještě než to dořekne, přijde k němu Greenwood, vezme mu meč a zasměje se.
Jerome: ,,Hned mi ho naval."
Greenwood: ,,Já ho viděl první"
Jerome: ,, Pěkně kecáš. Říkám naval ho"
Greenwood: ,,Donuť mě spratku jeden."
Arnold řekl ,,Uuu" a zasmál se.
Jerome: ,,Ty jsi rozený samuraj, Greenwoodsane. Hajajaj. Ale semnou se měřit nemůžeš"
Pak Jerome vytáhl motorovou pilu, zapnul ji a začal ,,boj". Jenže přišel Theo a řekl ,,To by stačilo! Slyšíte?"
Arnold: ,,Já jsem se to snažil zarazit"
Theo: ,,Hoši, jsme snad tým. Nač pak tyhle rozepře!"
Arnold: ,,Jo, jsme snad tým, hoši"
Greenwood: ,,A já jsem kapitán."
Jerome odhodil pilu a řekl ,,Kapitán Kormorán."
Greenwood: ,,Zavraždil jsem 12 ženskejch. Podrobil jsem si město. Cos dokázal ty? Kuchnout maminku?"
Jeeome: ,,Každý nějak začínal. Ale mám vizi...a ambice...a fištron. Ty seš jenom pošahanej kanibal. Kolik lidí ještě sežereš, než to vyjde z módy?"
Greenwood: ,,Ještě jeden se do mě vejde"
Theo: ,,Jak vidím, budeme vás muset rozsoudit jednou pro vždy."
Poté vytáhnul z kapsy pistol a dal do ní jeden náboj na hru Ruská ruleta.
Theo: ,,Tuhle hru znáte?"
Jerome: ,,Hó tu žeru"
Theo: ,,Kdo chce být šéf?"
Jerome: ,,Dáma začne"
Greenwood vzal do ruky pistol, přiložil si ji k hlavě a vystřelil. Slepá kulka. Usmál se a dal pistol Jeromovi.
Ten se na ní podíval a přehazoval si ji v ruce. ,,Greenwoode, víš co je podstatou vtipu?" dal si pistol k hlavě, vystřelil a řekl ,,Pointa". Pak si ji dal k hlavě zespodu a řekl ,,A co je odvaha?"
*vystřelil*
Jerome: ,,Grácie pod palbou. Takže, kdo je tu šéf?"
*vystřelil"
Jerome: ,,Já jsem tu šéf"
Pak chtěl dát zbraň Greenwoodovi, ale Theo jim ji radši vzal a řekl ,,Přesvědčil jsi mě. Bravo Jerome"
Stephanie: ,,Gratuluju šéfe"
Jerome se pak sklonil ke Gallavanovi s rukama u sebe jako karatista a řekl ,,Origato sensei". Pak vzal Greenwoodovi meč a udělal ,,Hů, hí!"
a poskakoval někam s mečem pryč.
Gallavan pak šel ke Stephanie a řekl nahlas ,,Na další akce bude chodit Stephanie s váma. Líbí se mi její odvaha.Jak dobře umíš se zbraněmi?"
Steph: ,,Jak myslíte, že jsem zabila všechny ty lidi?"
Theo: ,,Ó....už tě vidím na té další akci"

Více v další kapitole 👉
To byla zase trošku delší kapitola, tak snad vám to nevadí 😀

Gotham- tak trochu jinak Kde žijí příběhy. Začni objevovat