3. kapitola

281 14 3
                                    

Zavedli Stephanie do její cely a odešli. V cele už měla nachystané nějaké oblečení, jenže se jí z toho nic moc nelíbilo. Dostala nápad. Jelikož bylo celkem teplo, tak si z pruhovaných kalhot udělala mini kraťasy. Potom si oblékla bílé tílko a na to si vzala pruhovanou košili. Teda, jestli to vůbec je košile. Oblékla si ji a svázala konce k sobě na břiše. Měla outfit hotový. Na chvilku si sedla na postel a přemýšlela.

Po chvilce se začala nudit. Vyšla z cely a šla směrem do společenské místnosti. Když v ní byla, dívala se kolem sebe, kam by mohla jít. Celou dobu se na ní dívá Jerome a jeho ,,parta". Najednou Jerome zapíská na Stephanie a ukáže jí signál, ať jde k němu. Stephanie nejdříve pozvedne obočí, ale pak jde. Sedne si vedle Jeroma. ,,Ahoj kočičko. Věděl jsem, že tě ještě uvidím"
Steph: ,,Čau. Jerome, že?"
Jerome: ,,To jó...Jerome Valeska"
Steph: ,,Hele....co po mě chcete?"
Jerome: ,,Nic, jen jsme se chtěli seznámit."
Greenwood: ,,Jó. Řekni nám, jak se jmenuješ"
Steph: ,,Jsem Stephanie....Stephanie Brownová"
Greenwood: ,,Brownová? Ty jsi dcera od toho poldy? No, ne ne....tatínek určitě neměl radost"
Začal se smát.
Jerome: ,,Sklapni, Greenwoode. Tak, za co tu jsi?"
Steph: ,,Zabila jsem dva poldy, jednu psychiatričku a dva další obyčejné lidi"
Jerome: ,,No páni....a kolik že ti je?"
Steph: ,,15"
Jerome: ,,No né, taková mladá. Mě je 18...."
Steph: ,,A za co tu jsi ty?"
Jerome: ,,Já? Hm....Nic tak extra. Jen jsem zavraždil mámu sekerou. No....znáš to"
Steph: ,,Ne... Ale je to sexy"
Jerome: ,,Fakt? No....jó"
Steph: ,,Někoho mi připomínáš"
Jerome: ,,Víš, že ty mě taky?"
Steph: ,,Musím na záchod"

Stephanie šla do své cely. Když šla zpátky, vzpomněla si, koho jí Jerome připomíná. Rychle běžela za Jeromem. Přišla, sedla si a spustila ,,Už vím, koho mi připomínáš"
Jerome: ,,Fakt?"
Steph: ,,Jo. Když jsem byla malá, už nevím, kdy to bylo, tak jsem byla na představení ve vašem cirkuse. Když představení skončilo, utekla jsem někam tátovi. Byl jsi tam ty. Vzal jsi mě za ruku a táhl někam pryč. Odtáhl jsi mě až ke kleci jednoho lva. Hrozně jsem se ho bála, chtěla jsem pryč, ale ty jsi mě nepustil."
Jerome: ,,Jo, to ty jsi byla ta roztomilá blonďatá princezna"
Stephanie: ,,Jo a to ty jsi byl ten malý cirkusácký skřet?"
Jerome: ,,Tak promiň, no"
Steph: ,,Nesnášela jsem pak lvy, ani tebe"
Jerome: ,,Ou"

Stephanie vstala ze židle a šla do své cely. Greenwood řekl Jeromovi ,,A teď jsi to podělal"
Jerome: ,,Buď zticha Greenwoode"
Greenwood: ,,No tak pardón Valesko"
Jerome vstal ze židle a šel za Stephanie do její cely. Stephanie ležela na posteli a koukala do zdi. ,,Můžu dál?" zeptal se Jerome.
,,Tak jo" odpověděla Steph.
Posadil se vedle ní na postel, Stephanie si sedla taky.
Jerome: ,,Jsi naštvaná ?"
Steph: ,,Ne"
Jerome: ,,Tak promiň"
Steph: ,,Nejsem "
Jerome: ,,Promíííň"
Steph: ,,Přestaň, nebo se teprve naštvu"
Jerome: ,,Jo promiň, jen vtípek"
Steph: ,,Musela jsem se tu jít uklidnit"
Jerome: ,,Proč? Můžu za to já?"
Steph: ,,Ne, ty ne. Vzpomněla jsem si na své dětství"
Jerome: ,,Jaké bylo?"
Steph: ,,No, hrozné. Když jsem byla malá, umřela mi máma přímo před mýma očima"
Jerome: ,,Aha"
Steph: ,,Ale to ty neřeš"

Chvilku bylo trapné ticho. Pak se ale Stephanie zeptala ,,Ty posiluješ?"
Jerome: ,,Trochu, chceš si sáhnout na břišáky?"
Steph: ,,Ó tak jo"
Jerome odhrnul triko a Stephanie začala jemně osahávat jeho břicho. Jerome jí vzal ruku a přiložil jí k břišákům ještě víc. Stephanie se usmívala, Jerome taky. Najednou jí Jerome opatrně chytil zezadu za hlavu a začal ji hladit po vlasech. Po chvilce Stephanie dala druhou ruku za jeho krk.
Jerome chytil Stephanie druhou rukou za ruku, která byla na jeho břiše. Začali se k sobě pomalu přibližovat. Nejdříve se dotkli čelem, pak nosy. Po chvilce se začali líbat. Stephanie držela Jeroma vzadu za rameny a Jerome ji držel za boky.
Bylo to krásné. Po chvilce to začalo být vášnivější.

Více v další kapitole😊😍👉

Gotham- tak trochu jinak Kde žijí příběhy. Začni objevovat