Později na policejní stanici
James Gordon sedí u stolu v hale a najednou mu zazvoní telefon. Zvedne ho a povídá ,,Gordon"
Volající: ,,Ahoj Jime, tady Barbara"
James se zděšeně podívá na telefon. Snaží se zachovat klid.
James: ,,Ahoj Barbaro, jak se máš?"
Barbara: ,,Díky, báječně. Co u tebe?"
James: ,,Dobrý, co je novýho?"
Barbara se tiše zasměje a řekne ,,Náš pan kliďas. Máš chuť mi naplácat?"
James: ,,Poslouchej. Když se nám vzdáš, tak ti pomůžu."
Barbara: ,,Jak Jime? Šoupneš mě do Arkhamu? Nemám zájem."
James: ,,Jsi nemocná."
Barbara: ,,Ha, no jasně. Všechno se zase hodí na mně, už jsem si zvykla."
James: ,,Hele Barbaro, ty víš, že tě znám. Moc dobře. Jsi slušná, milá žena. Tohle nejsi ty."
Barbara: ,,Hm.... Tys mě vždycky uměl rozesmát."
Pak se začala hlasitě smát, až to slyšel i James. Najednou se James podíval, odkud smích přichází. Všiml si, že Barbara stojí dole u dveří budovy.
Barbara: ,,Sluší mi to?"
Barbara odcházela rychlou chůzí pryč, ven. Jim hned odložil telefon a utíkal za ní.Mezitím-MANIAX
Jerome, Stephanie, Greenwood a ještě další chlápci vchází do GCPD budovy. Jsou nenápadně oblečení jako policajti. Jerome se Stephanie jdou nahoru po schodech a ostatní se postaví na svá místa. Jerome říká jednomu policajtovi ,,Musím za komisařem Essenovou, je to naléhavý". Jdou dál po schodech, Stephanie se postaví před kancelář a čeká na povel. Jerome vchází do kanceláře Komisařky a říká ,,Šéfová?"
Essenová: ,,Ano?"
Jenže poté si Essenová všimne, že to je Jerome. Chce spustit alarm v šuplíku, ale Jerome je rychlejší a namíří na ní pistol. Jen řekne ,,Prej je po nás sháňka." Najednou v hale vybouchne malý granát a začne se tam střílet.
Jerome se směje, Stephanie má v ruce velkou zbraň, střílí a očividně si to užívá.Mezitím Barbara a James
Barbara zabočila někam do úzké uličky. Šla a šla, James byl už asi 6 metrů za ní, namířil na ní pistol a zakřičel ,,Barbaro! Ani hnout!"
Barbara se zastaví, otočí a řekne ,,Splet ses ve mně Jime. Chtěla jsem ti to říct, ale ty seš dubová palice."
James zvedne ruce nad hlavu a řekne ,,Teď poslouchám."
Barbara: ,,Jasně, jak jinak. Teď."
James: ,, Prosím. Chci si s tebou jen promluvit."
Barbara: ,,Na to už je trochu pozdě"
Najednou na Jamese s křikem zhora vyskočí Aaron. James upadne na zem. Poté začíná "boj". Barbara se jen dívá.
Po chvilce je James na zemi a Aaron mu dává pěstí. Najednou Barbara řekne ,,Aarone, už má dost!". Barbara jde k Jimovi, sedne si na něj a povídá ,, Nejsem nemocná, jsem volná.". Poté mu dá pusu. Má ji pak celou od krve. S radostí odchází i s Aaronem, Jamese tam nechá ležet.Mezitím na GCPD
Greenwood vchází se zbraní do pitevny Lee Thompkinsonové. Na stole leží mrtvý Arnold, Lee je schovaná pod stolem. Greenwood se podívá na Arnolda, zasměje se a pak odchází.
V hale už je komisařka Essenová, připoutaná na židli. Před ní stojí Jerome a říká ,,Pernej první tejden, viďte komisaři....A nepotěším vás. Lepší už to nebude. Blbý, co?"
Stephanie ještě po některých skoro mrtvých trochu střílí, Greenwood už přichází s kamerou. Jerome řekne ,,Pojď sem, je tady hezčí panoráma."
Greenwood i s kamerou jde k Jeromovi blíž. Jerome si odměřuje místo na natáčení.
Essenová: ,,Co si slibujete?"
Jerome: ,,Svět v hrsti? Bla, bla, bla. Zatím postačí pár mrtvejch fízlů a reklama. Hi, hi, hi... kecám."
Essenová: ,,Jo? Neříkej. To mi došlo. Jste šílenci."
Jerome: ,,Šílenci?"
Jerome přistoupí ke komisařce, klekne si a říká ,,Koukněte na mně. Vypadám jako šílenec?"
Essenová: ,,Neraduj se chlapečku, čeká tě křeslo. A svět bez tebe se obejde. Ani pes neštěkne, nikdo si na tebe ani nevzpomene."
Jerome: ,,Hmm...ne." pak vstane a pokračuje ,,V tom se právě pletete, stařenko. Gotham si nás ponese jako jizvu. Budeme se šířit ulicema, jako virus. A víte proč?"
Najednou Greenwood za kamerou povídá ,, Protože není nic nakažlivějšího než smích."
V tu chvíli Jerome vytáhne pistol a střelí ho do hrudi. Spadne na zem i s kamerou. Jerome jen řekne ,,Má replika.". Najednou přijde Stephanie. Essenová povídá ,,Slečno Stephanie, vy taky?"
Steph: ,,No ano, a?"
Jerome: ,,Zlato, zvedni prosím kameru a zaber nás."
Stephanie zvedla kameru, ale ještě před tím, než ji namířila na Jeroma, namířila ji na sebe a řekla ,,Čáu Gothame! Já jsem Stephanie, doufám, že si mě budete pamatovat a...."
Jerome: ,,Dobrá, dost!"
Steph nenadšeně namířila kameru na Jeroma. Ten se otočil na komisařku.
Jerome: ,,Protože není nic nakažlivějšího než smích." poté se začal smát. Komisařka mu plivla do tváře. Jerome se zhnusil a řekl ,,Vy víte jak na mně. Dám si nášup....". Jenže než to dořekl, komisařka mu vrazila čelem do nosu. Jeroma to sice zabolelo, ale pak se postavil a začal se smát.
Nos mu krvácel.
Jerome: ,,To vážně ušlo." poté se přiblížil ke komisařce, řekl ,,Teď zas já." a začal se smát ještě víc, než předtím. Stephanie se smála s ním.Mezitím James Gordon
Probral se z bezvědomí. Vstal, ale pořád se mu motala hlava. Vzal si svou zbraň a šel směrem k GCPD.Na GCPD
Jerome s partou už jsou dávno pryč. Všichni vylézají ze svých "úkrytů". Najednou dorazí James. Jde s Lee směrem nahoru ke komisařce. Ta leží na zemi, postřelená a James říká ,,Vydržte, to nic. Šéfko, šéfko. Jsem u vás, dýchejte."
Essenová: ,,Je nová éra....Jime..."
Chce něco doříct, ale v tu chvíli je už úplně mrtvá.Později
James Gordon a Harvey Bullock jsou v kanceláři komisařky. Najednou vejde jeden policista, řekne ,,Pánové, tohle si pusťte." a zapne televizi. V televizi je reportérka a říká ,,Hlásím se živě z místa policejního masakru. Právě jsme obdrželi videozáznam incidentu, natočený jedním z útočníků. Musíme upozornit diváky, že následující záběry jsou velmi drastické.". Najednou se na obrazovce objeví Jerome a říká ,, Zdravíčko milej Gothame, my jsme Maniaci a já jsem Jerome. Jsem kapitán tý naší kocábky. Tady zamnou stojí má krásná, sexy kočička se samopalem. Ale k věci. Rádi by jsme vám dnes večer otevřeli očíčka.". Najednou tam někdo v televizi začne volat o pomoc. Jerome řekne ,,Stephanie?" a Stephanie vezme samopal a střelí ho do hrudi.
Jerome: ,,Svět je plnej nezdvořáků....Všichni jste vězni. To, čemu říkáte příčetnost, je jen cela vlastní mysli, kvůli který nevidíte, že jste jen maličkatý kolečka v tomhle obřím absurdním stroji. Budíček!!!"James s Harveym se na to zděšeně dívali.
Mezitím u Gallavana
Stephanie sedí v ložnici. Najednou vejde Jerome. Přes chodbu za ním jde Barbara a říká ,,Byls dobrej.". Stephanie hned začne žárlit.
Jerome: ,,Ahoj krásko."
Steph: ,,Tys měl něco s Barbarou?"
Jerome: ,,Cože?..."
Ani nestihne nic říct a hned mu přiletí velká facka. Stephanie jde hodně rychlou chůzí na chodbu směrem k Barbaře. Ještě než k ní dojde, Barbara říká ,,Tahle akce se povedla, viď? Ty....".
Ani to nedořekla a Stephanie ji silou přimáčkla ke zdi.
Barbara: ,,Au, co to děláš?"
Steph: ,,Cos měla s Jeromem?"
Barbara se začala smát, ale hned potom jí Stephanie udeřila pěstí.
Začala podél stěny padat na zem. Najednou přiběhne Tabitha s Theem, a Theo říká ,,Pro Boha, co se tu děje? Barbaro, jsi v pořádku? Stephanie, co to do tebe vjelo?"
Najednou vyběhne z ložnice Jerome a říká ,,Já jsem s Barbarou nic neměl!"
Steph: ,,Jo? Tak co mělo znamenat to byls dobrej?"
Jerome: ,,To mi řekla, že jsem byl dobrej na té dnešní akci"
Steph: ,,Jak ti to mám věřit?"
Barbara se začala smát a pak řekla ,,Si myslíš, že bych to dělala tady s tímhle hnusným zrzkem? Navíc, jsme kamarádky, ne? To bych ti neudělala."
Najednou všichni obrátili pohledy na Stephanie. Ta se jen nevinně usmála a pak řekla ,,Mimochodem, Jerome není hnusný, tak bacha na pusu, nebo ti přiletí ještě jedna."Více v další kapitole😂👉
ČTEŠ
Gotham- tak trochu jinak
FanfictionDOKONČENO Znáte seriál Gotham? Tak si tenhle příběh určitě přečtěte 😀 Ale můžete si ho přečíst, i kdyby jste Gotham neznali😁 Bude to hlavně o Jeromovi Valeskovi a přibydou tam 2 nové postavy. Stephanie Brownová a její táta Arthur Brown. Bude to ta...