Na policejní stanici
James: ,, Vypadá to, že Maniaci včera z té loděnice ukradli cisternu."
Essenová: ,,Proč to nenahlásili?"
James: ,,Mají přes stovku služebních vozů. Projít celý inventář chvíli trvalo, ale vyšlo to, jeden skutečně chybí. Cisterna plná benzínu."
Essenová: ,,A máte registračku?"
James: ,,Jistě, i popis vozidla. Probíhá pátrání."U Gallavana
Stephanie je s Jeromem ve své ložnici a povídají si.
Steph: ,,Na další akci jedu s váma"
Jerome: ,,Ó to je super"
Steph: ,,Jo, těším se"
Najednou se začali líbat, jenže po chvilce vešel dovnitř Theo.
,,Další akce čeká" řekl, ale tak trochu je vyrušil. ,,Ó pardón, omlouvám se. Nevěděl jsem, že ruším, ale za chvíli pojedete na další misi, tak se připravte" řekl Theo a odešel.Později
Maniaci i se Stephanie čekají pod mostem s velkou cisternou plnou benzínu. Aaron, Greenwood a Jerome sedí uvnitř. Arnold stojí vedle auta se Stephanie. Steph má na sobě bílé džíny, černé triko a bílou koženou bundu. Chlapi mají na sobě taktéž bílé kalhoty, ale vršek mají béžový s černýma koženýma páskama.
Najednou Stephanie nastoupí do auta vedle Jeroma. Jerome má nohy nahoře a pozoruje okolí venku. Najednou si dá ruce na oči jako dalekohled a říká ,,Pan čáp ztratil čepičku, měla barvu barvičku....".
Najednou venku uviděl žlutý autobus, a tak řekl ,,...žlutou."
V autobuse jsou roztleskávačky.
Greenwood zakřičí ,,Jó Gotham!" a bouchne do dveří. Jerome dá nohy dolů a ukáže povel ať jedou. Aaron řídí.Později autobus musí zastavit na křižovatce, aby pustil cisternu. Jenže Maniaci se zastaví přímo před autobusem. Vystoupí a Jerome vesele poskakuje ke dveřím autobusu. Třikrát zaklepe s pistolí a pak ukáže řídiči, aby otevřel dveře. Roztleskávačky uvnitř začnou ječet. Maniaci vstoupí dovnitř a všechny připoutají k sedadlům.
Jerome chodí tam a zpět po autobusu a říká ,,Nastražte ouška! Nebylo to pro nás lehký rozhodování. Bylo to mezi vámi a seniorským spolkem přátel. Ale nakonec jsme se přiklonili k vám. Mladí má zelenou. Smolík."
Najednou se s radostí postaví dopředu k řidiči a říká celému autobusu ,,Chci slyšet Á!"
Nikdo nic neříká a tak zvedne pistol a vystřelí s ní do střechy. Všichni se zděsí, někteří ječí.
Jerome: ,,Tak kde mám to A?!"
Roztleskávačky: ,,Á!"
Jerome: ,,Chci slyšet Je!"
Roztleskávačky: ,,Jé!"
Jerome: ,,A na závěr jedno E!"
Roztleskávačky: ,,É!"
Jerome: ,,A teď vsichni..."
Jerome a Roztleskávačky: ,,...Á jéé!"
Poté vezme do ruky hadici s benzínem a začne s ní stříkat po celém autobuse.
Po chvíli vyjde ven, vezme do ruky zapalovač a chce autobus podpálit.
,,Pozor! A hoří!" řekne. Jenže zapalovač je nejspíš zkažený. Odhodí ho a řekne ,,Tohle je trapas." . Poté vejde do autobusu a nahlas zakřičí ,,Nemáte zapíka?!"
Arnold: ,,Já mám, tady". Chce dát zapalovač Jeromovi, ale v tu chvíli přijedou dva policejní auta.
Jerome na ně namíří zbraň a hned za ním všichni ostatní.
Jerome: ,,Ani hnout kluci, střílet si nelajznou"
Steph: ,,Héj..."
Poté Jerome vystřelí. Pak začli střílet i ostatní. ,,Aarone! Greenwoode! Kopnem do vrtule. Trochu tady přitopíme."
Aaron a Greenwood někam odešli.
Jerome s radostí střílel na policajty, ale pak mu došly náboje. Odhodil pistol a řekl ,,Podpal je!". Ukázal prstem na autobus.
Roztleskávačky uvnitř začaly znovu ječet. Arnold se snažil zapálit autobus, ostatní nastoupili do cisterny. Jerome stál na schodech od cisterny, přitom se držel zábradlí, držel v druhé ruce hadici a zlostně se smál. Cisterna odjížděla.
Arnoldovi se to nedaří zapálit. V tu chvíli k němu přiběhne Jim Gordon, chytne ho, ale při tom Arnoldovi spadne z ruky zapalovač a začne na zemi pomalu hořet kaluž benzínu.
James mu dá pěstí a nastoupí do autobusu. Rychle s ním odjíždí dál, aby se nezapálil. Roztleskávačky pořád ječí. Nakonec James zastaví někde opodál a zeptá se ,,Jste všichni v pořádku?"Později James odvádí Arnolda do policejního auta a říká ,,Pro vás je jediné místo v Arkhamu. Dřív nebo později mi to stejně vyklopíš."
Arnold: ,,Jsem v tom nevinně pane, unesli mně. Donutili mně k tomu."
James: ,,A kdo?"
Arnold: ,,Když vám to řeknu, chci mít nějakou...."
Ani to nedořekl a někdo ho ze střechy zastřelil. Byla to Tabitha. Když byl mrtvý, sbalila si zbraň do kufru a šla domů.U Gallavana
,,Tato akce se vám nepodařila, pánové" řekl Gallavan. Stephanie si odkašlala a Gallavan dořekl ,,...a dámo".Gallavan: ,,Ale naštěstí....na dnešek máme naplánovanou ještě jednu akci. A tentokrát zapojíme i Barbaru."
Barbara: ,,Výborně. Co to bude?"
Theo: ,,Útok na policejní stanici."
Jerome: ,,Ó...to bude vzrůšo."
Theo: ,,Takže...teď vám vysvětlím plán. Všichni poslouchejte..."Pak začal všem vysvětlovat plán.
Více v další kapitole
ČTEŠ
Gotham- tak trochu jinak
FanfictionDOKONČENO Znáte seriál Gotham? Tak si tenhle příběh určitě přečtěte 😀 Ale můžete si ho přečíst, i kdyby jste Gotham neznali😁 Bude to hlavně o Jeromovi Valeskovi a přibydou tam 2 nové postavy. Stephanie Brownová a její táta Arthur Brown. Bude to ta...