Jeromův slepý táta právě přišel domů, do svého bytu. Jenže v něm už čekala Tabitha. Stála hned vedle něho. ,,Kdo je tam? Vím že tu někdo je." řekl, ale Tabitha mu omotala bič kolem krku.
Najednou se vynořil Jerome, řekl ,,Čau taťuldo. Jsi rád, že mě vidíš?"
a začal se smát.Po chvilce už pan Cicerro seděl přivázaný na židli a s šátkem na ústech.
Jerome: ,,Tak co, jak ti dupou? Á seš nějakej zamlklej. Tak ti povím příběh. Hmm...Pamatuješ si na Cancass City? S Cirkusem jsme tam jezdili každý jaro, na moje narozky. Bejval tam chlápek, spolu s mou máti. Rádi chlastali, mrouskali se, no a dávali mi po tlamě. Taková rodinná zábava.... Utkvěla mi vzpomínka. Měl jsem devátý narozeniny. Matinka a notor zrovna dojeli první kolo chlastu, štrejchu a bití Jeromka a asi si chtěli dát pauzičku. To je fuk. Hmm..."
Pak vzal do ruky nůž z kuchyně a pokračoval ,,Seděl jsem před maringotkou, přišels zamnou á povídals ,,pročpak brečíš Jerome?" ,,Mám narozeniny a maminka s tím grázlem mě bijou". A co ty na to? ,,Tomuhle světu na tobě, ani nikom jiným nezáleží, Jerome. Čím dřív to pochopíš, tím líp.". A měl jsi recht."
Pak šel s nožem směrem k Cicerrovi.
Jerome: ,,Jenže, jsem konečně poznal někoho, kdo mi věří, že mám na to zazářit, víš? A večer to uvidí celičkej Gotham. Krom tebe, páč budeš prdět do hrobu."
Pak Jerome sundal Cicerrovi šátek z úst a ten hned řekl ,, Jerome..."
Jerome: ,,Copak? Chtěl by ses omluvit, tatínku?...Hmm, tak jsi měl ve mě věřit, že není pozdě začít znovu? Tak to tě asi zklamu, ujel ti vlak."
Cicerro: ,,Takhle to skončit nemusí."
Jerome: ,,Ne, bohužel musí."
Cicerro: ,,Byl jsem špatným tátou, ale měl jsem tě rád. Za to mám zemřít?"
Jerome se začal smát.
Jerome: ,,Pro tohle tě přeci nekuchnu."
Pak šel ke stolu a začal z něj něco vytahovat. Přitom říkal ,,To jsou plány Arkhamu....A podívej, jo...dopisy s tvým problémovým synáčkem. Na první pohled normálka, ale Gordon, pamatuješ si ho? Ucítí malý hrbolky. Tajnou zprávu, v Braillově písmu, kterým jsme společně kuli můj grandiózní útěk."
Pak odhodil všechny dopisy, vzal do ruky malou plechovku a řekl ,,A nakonec rajský plyn, kterým si uspal bachaře. Chceš vědět proč? Ten chlap, o kterým jsem mluvil, on mě vyštípal z Arkhamu. A nechce, aby to prasklo. Pochopitelně, takže až švestky najdou ty dopisy, hmm řeknou si ,,Ten slepej najivka jen miloval svýho synáčka. Ó ta otcovská láska" ó ani jedno oko nezůstane suchý."
Cicerro: ,,Tohle nikdy nezbaští."
Jerome: ,,Jen si nemysli. Jsou to tupci."
Tabitha: ,,Kručí mi v břiše. Skoncuj to a jdem."
Jerome: ,,Škoda, že přijdeš o moje představení. Ale počkat, seš věštec. Povídej. Zlomím vaz?"
Cicerro: ,,Ty budeš prokletím Gothamu. Děti se budou s křikem budit ze spaní, když se jim o tobě bude zdát. Zanecháš po sobě jenom smrt a šílenství."
Jerome: ,,Ha, ha, ha....Fajn, pozdravuj mamču."
Jerome ho chtěl probodnout, ale najednou někdo zaklepal na dveře. Byl to James Gordon a s ním Harvey Bullock. ,,Policie" řekl James. Jerome přikrýval Cicerrovi rukou pusu, aby nemluvit. Jerome mu jen ukázal, aby byl potichu.
James stále klepal na dveře a říkal ,,Tady policie. Pane Cicerro, detektiv Gordon, přišli jsme kvůli Jeromovi."Po chvilce uslyšeli křik a tak si vzali do ruky zbraně, vykopli dveře a šli pomalu dovnitř. Jerome s Tabithou už tam nebyli. Jen viděli na židli sedět mrtvého pana Cicerru s nožem v oku.
Harvey si všimnul, že má Cicerro něco pod rukou. Dal jí pryč, ale byla tam plechovka s modrým plynem, kterým byli uspáni vězni z Arkhamu.
Harvey omdlel a James ho rychle odtáhnul na chodbu. Poté začal pomalu omdlévat a motala se mu hlava. Najednou přichází Jerome, přitom si píská. Klekne si k Jamesovi a říká ,,Detektive Gordone, síla co? Ten plyn kope jak stará mula."
James ho chtěl střelit, ale motala se mu hlava a neměl vůbec sílu. Jerome mu vzal pistole z ruky a řekl ,,Snaha byla.". Poté ho začal hladit.
Jenže James najednou Jeroma napadl, přimáčkl ho ke stěně a chtěl ho škrtit.
James: ,,Tys zabil Sáru, já zabiju tebe."
Jerome mu dal pistol k hlavě, ale najednou přišla Tabitha a řekla ,,Opovaž se.". Jerome využil příležitosti a dal Jamesovi pěstí.
Jerome: ,,Jen ho trochu pošimrám."
Tabitha: ,,Ne, ne. Ten je můj."
Poté ho Tabitha kopla do hlavy.
ČTEŠ
Gotham- tak trochu jinak
FanfictionDOKONČENO Znáte seriál Gotham? Tak si tenhle příběh určitě přečtěte 😀 Ale můžete si ho přečíst, i kdyby jste Gotham neznali😁 Bude to hlavně o Jeromovi Valeskovi a přibydou tam 2 nové postavy. Stephanie Brownová a její táta Arthur Brown. Bude to ta...