2. kapitola

318 16 4
                                    

Jerome je zavřený v Arkhamu. Stephanie Brownová jde domů ze školy. Zabočí do jedné temné uličky. Chvilku jen tak jde a najednou vidí, jak naproti ní někdo jde. Vypadá jako nějaký terorista, ale bez zbraně. Zbraň má jednu menší vzadu za opaskem. Stephanie se schová za velkou popelnici. Ten chlap se k ní pomalu přibližuje. Najednou ji chytne za ruce a chce jí zabít. Jenže to netuší, co je Steph zač. Steph ho kopne kolenem mezi nohy, pak ho kopne do hlavy, tím útočník spadne na zem. Vytáhne z kapsy kapesní nůž, přiloží mu ho ke krku a řekne ,,Řekni sbohem" a podřízne ho.
Chvíli se na mrtvolu jen tak dívá a najednou si řekne ,,Já...já jsem zabila člověka"
Po chvilce se začne hlasitě smát. Líbilo se jí to. Vezme mrtvole pistol z opasku, dá si jí do batohu a odchází.

O den později
Stephanie jde domů ze školy, tentokrát s kamarádkou. Zabočí do temné uličky, tam se zastaví a Steph řekne ,,Chceš něco vidět?"
Kámoška: ,,Tak jo"
Stephanie vytáhla z batohu pistol.
Steph: ,,Zabiju náhodného člověka, co tudy projde, jo?"
Kámoška: ,,Hele, ne....to nedělej. Seš normální?"
Steph: ,,Jo"
Kámoška: ,,Tu máš od táty?"
Steph: ,,Ne, našla jsem ji"
Kámoška: ,,Ale....vážně nikoho nezabíjej"
Steph: ,,Můžu si dělat co chci"
Kámoška: ,,Hele....ne, prosím. Chováš se jak psychopat a to už delší dobu. Nechci už mít s tebou nic společného"
Kamarádka pomalu začala odcházet.
Stephanie jen řekla ,,Okej, jak chceš", nabila pistol, namířila na kamarádku a vystřelila.
Pak už jen řekla ,,Stejně jsem tě neměla ráda.". Dala si na hlavu kapuci a chtěla jít domů, jenže u cesty jí čekalo menší překvapení. Byli tam policajti. Steph si jich všimla asi v půlce cesty z temné uličky. Policisté si všimli jí i mrtvoly. ,,Hej, stát!" zařval jeden policista.
Stephanie začla utíkat, mezitím si vytáhla pistol a začala střílet. Střelila oba policisty. ,,Dobrý....jsem zachráněna" řekla, ale najednou někdo stál za ní. Byl to další policista, tentokrát samotný James Gordon.
Stephanie po něm chtěla vystřelit, ale James měl štěstí. Došly jí náboje.
Namířil pistol na Stephanie a řekl ,,Ruce dejte tak, abych na ně viděl".
Pomalu se k ní přibližoval a pak jí sundal velkou kapuci.
James: ,,No páni, tak to asi nebude mít tatínek radost."

Odvezl Steph na stanici, kde jí vyslýchal. Po chvilce přijel i její táta.
Sedí všichni ve výslechové místnosti. James se najednou začne ptát ,,Proč jsi zabila svou kamarádku?"
Steph: ,,Nebyla má kamarádka"
James: ,,A ty dva policajty?"
Stephanie jen tak seděla a koukala.
James: ,,Nebo jsi zabila ještě někoho?"
Stephanie nechtěla mluvit.
Arthur: ,,Hele...nehraj neviňátko, jasné?"
James: ,,Tak?...Proč jsi je zabila?"
Steph: ,,To byla nehoda, já za nic nemůžu"
Arthur: ,,Teď už toho mám dost"
Arthur vstal a chtěl Stephanie dát facku, ale ona vstala a včas mu odchytla ruku. ,,Jestli se mě dotkneš, tak už nejsem tvá dcera"
Arthur se posadil. Stephanie se začala smát.
James: ,,Dobře....Stephanie, ptám se naposledy. Proč jsi je zabila?"
Stephanie nechtěla mluvit.
James: ,, Balíme to. Nedá se nic dělat"
Steph: ,,Znáte ten pocit, když vás chce někdo napadnout? Nemáte se jak bránit, tak vytáhnete zbraň a prostě ho zabijete. Co jsem měla dělat? Nechat toho idiota, aby mě znásilnil? Jo dobře, příště se svléknu přímo před jeho očima a řeknu: Jsem celá tvoje, dělej si semnou co chceš"
Pak se začala hlasitě smát.
James: ,,Takže jsi zabila ještě někoho?"
Steph: ,,Možná ano, možná ne...každopádně, jeho mínus. Nemám pravdu?"

James s Arthurem šli na chodbu.
James: ,,Já si myslím, že to bude chtít psychiatra. Jen ať ji prověří"
Arthur: ,,Máš pravdu. Jdu jim zavolat"

Stephanie zůstala sama ve výslechové místnosti. Jen tak seděla a poslouchala, co si povídají. Pak ale dostala nápad.
Schovala se za roh hned vedle dveří a čekala na psychiatričku.
Po pěti minutách přišla. Vešla dovnitř, nezavřela za sebou dveře a začala se ohlížet kolem sebe. Stephanie k ní přiskočila a dala jí nůž pod krk. Policajti jí ho totiž zapomněli vzít. ,,Prosím, nezabíjej mě" řekla psychiatrička.
Steph jen řekla ,,Těšilo mě" a podřízla jí. Pak jen dodala ,,...vlastně, ani ne" a začala se hlasitě smát. Pak utekla. Po cestě ztratila nůž. Běžela chodbou, ale najednou se zastavila, když uviděla, že je kolem ní hodně policajtů. Byla totiž v hlavní místnosti. Rychle vběhla do jedných dveří, ale ty byly od kanceláře Komisařky. Zastavila se před jejím stolem. Za ním stála komisařka Essenová a řekla ,,Co tady děláte? Neměl vás vyslýchat psychiatr?"
Stephanie chtěla z kapsy vytáhnout nůž, ale neměla ho tam. Komisařka stiskla tlačítko ochranky. ,,Jednou za to zaplatíte" řekla Steph. Chtěla vyběhnout ze dveří, ale hned za nimi už stáli policajti. Ti ji odvedli k detektivu Brownovi a Gordnovi. ,,Nemůžeme dál čekat" řekl James a společně s Arthurem a dalšími policajty ji odvedli do policejního auta. Jela rovnou do Arkhamu.

Když dorazili na místo, vešli do budovy a šli Stephanie zapsat. Když ji zapisovali, už uviděla místnost s vězni. Jen tak se tam dívala a prohlížela si jednoho po druhém. Vedli jí dál. Zastavili se před vraty. Podívala se do místnosti s vězni. U stolu seděl Jerome Valeska, Greenwood a další. Greenwood řekl ,,Hele Jerome, podívej, nějaká nová baba. Tu bych snědl jako jednohubku"
Jerome se otočil. Byl zaskočený. Pak se ale usmál. ,,Já věděl, že tě ještě někdy potkám" řekl. Pak Stephanie vedli dál.

Více v další kapitole 👉👉👉

Gotham- tak trochu jinak Kde žijí příběhy. Začni objevovat