Today

132 12 2
                                    

Danas, nakon nekoliko godina od toga sa skateom idalje smo neprijatelji. Bilo je tu još takvih incidenata oni su nam ukrali još mnogo stvari no nikad nismo vraćali takvom mjerom to jest mi nikad nismo od njih krali nego ako nešto želimo nazad za to se borimo.

Danas svi imamo skateve i mi i Sanchezi. Moj je sličan nekadašnjem Peterovom: crno-zelen i sa nekom slikom nazad.

DANAS 12:30

Rose, ta slatka djevojčica koja je imala 12 godina bila je najmlađa, ali ne i manje važna u našem gangu.  Imala je zlatno plavu kosu, sladak glasić, premda naizgled mirna i slatka djevojčica, al u duši je bila kao i svi ostali: ratoborna, spremna pomoći svima u društvu i čak mogu reći i jaka na neki svoj način ali pogotovo na riječima.

" Ja idem po sok, hoće još netko da mu donesem? " pitala nas je premda je znala odgovor.

" DA " svi smo uglas odgovorili i ona je polako pošla putem svoje kuće. Nakon 15 minuta čuli smo korake iza sebe i svi smo se u isti mah okrenuli " Pa gdje si ti više!? " pomalo ljutitim glasom upitala je Mery koja je bila Rosenina sestra imala je dugu crnu kosu predivne oči pune čuđenja i stvarno očaravajući glas.

Svi smo se okrenuli i iza sebe ugledali Ann najmlađu članicu Sancheza koja je imala veoma kratku smeđu kosu smeđe oči i bila je pomalo debeljuškasta. Siguran sam da su nju poslali jer zanju da njoj nećemo ništa. " Ako ponovno želite vidjeti Rose dođite večeras u 19:00 iza one tamo kuće " Prstom je pokatala napuštenu kuću neskidajući pogled sa naših zbunjenih lica. onda je samo u jednom mahu u par koraka nestala.

19:00

Svi smo se pojavili  iza one kuće točno na vrijeme nismo ni željeli znati što bi se desilo da smo zakasnili.

" Ako me netko od vas pobjedi u borbi vratit ćemo vam vašu lutku " reče neki nepoznati glas koji je dopirao iz sjene. " Pokaži se " vikala je Mary zabrinuta za svoju sestru. " Imate 5 minuta da se dogovorite ko će se boriti i da se spremite!" rekao je opet onaj isti ozbiljni glas ne izlazeći iz sjene. Svi smo se skupili i počeli dogovarati. Konačna odluka koju smo izglasali bila je: Marc. "Spremni smo Marc će se boriti! " svi su u glas govorili jer smo svi željeli vidjeti tog "izazivača" Tada je izazivač skočio pred nas bio je to dečko kraće plave kose obučen u crnu majicu kratkih rukava, plavi jeans i imao je crne starke. Naizgled visok i pomalo mišićav. " Ja sam Johan novi vođa i član Sancheza " Rekao je i rukama dao znak da se svi odmaknu jer počinje borba. Svi su navijali za svoje i borba je počela. Johan je krenuo prvi udario je Marca šakom u bradu. Vidjelo se da je taj Johan jak jer mu se brada odmah zacrvenila. Tada je Marc krenuo na njega udario ga je u stomak i nekim čudnim podezom ga oborio na pod. Kako se Johan nije mogao ustati od udarca u stomak ostao je na podu i pobjeda je bila naša. Johan se samo ustao otresao prešinu sa sebe, okrenuo se i dao znak Perry da ode po Rose.Perry je bila mojih godina kraće plave kose, imala je hrapavi glas im i smeđe oči.  Perry je dovela Rose, a oni su se samo pokupili i otišli. Mi smo još neko vrijeme proveli s Rose, a kada smo shvatili da je sve u redu krenuli smo kućama.

My gang and meWhere stories live. Discover now