Revange and letter

108 8 0
                                    

" Raffy " čujem kako me mekanim glasom Mery budi. " Dobro jutro " pozdravlja me. " Dobro jutro " pomalo mrzovoljno odgovaram. " Jesi li gladan? " pita me dok sjeda na rub moga kreveta. Udahnuo sam duboko i osjeto opojan miris. "Što ima za jesti? " pitam je i polako se uspravljam u sjedeći položaj.  " Napravila sam palaćinke za nas sve " odgovara mi  " mmm, stvarno fino mirišu, donesi mi koju. "na ove moje riječi ona se samo nasmješila i ustala. " E da, molim te, reci Rose da dođe, treba mi nešto.  " obratio sam joj se dok je stajala na vratima. " Nema problema " uzvratila mi je i ponovno se nasmješila izlazeći iz sobe.

Nakon samo par minuta na vratima se pojavila Rose. " Trebaš me? " upitala je zbunjeno jer nije znala o čemu se radi. " Da. Uđi. Sjedni. "slušala me je " Vidi ovako, mogu li te zamoliti za jednu uslugu? " ovdje sam zastao i samo je pogledao u oči. " Naravno. Samo reci, šta god treba. " već je spremna da učini bilo što. " Treba ovo da odneseš do Emily. " pružam joj zamotani papirić. " Znaš ona cura koja se nedavno deselila " objašnjavam joj. " oopaa " pogledala me u oči i nasmješila se. " Svakako, ovo ću još danas odnjeti na odredište. " smijali smo se. " OK.  Trebaš li još nešto? " pita me dok ustaje s kreveta i polako prilazi vratima. " Ne, hvala "

  Marc´s P.O.V.

 Svi smo u kući, Raffael spava, barem mislim. " Ekipo dođite imamo nešto važno za napraviti " zovem ih sve a oni odmah prilaze meni i sjedaju u krug za stol. " Moramo se Sanchezima osvetiti za ono što su napravili. " dok ima objašnjavam dijelim svima papire i olovke. " Molim vas da date ideje kako da se osvetimo. " Neko vrijeme smo svi šutili. A onda smo počeli predlagati.

Nakon svih prijedloga odlučili smo se za Peterov. " U redu. Vidimo se u 18:00. " svi su otišli kući, a ja se moram malo odmoriti.

Rose´s P.O.V.

Svi idemo kući, a ja idem odnjeti Raffaelovo pismo do Emily. Pozvonila sam na vrata. " Tko si pak ti? " na vratima se pojavila neka visoka cura, pa rekla bih čak i starija. Nije baš ličila Raffaelovu opisu, ali dobro takvi smo svi kad se zaljubimo. " Ja tražim Emily.  " prozborila sam. " Ja sam Emily šta trebaš? " pitala me je pomalo oholo. " Imam pismo od Raffaela " rekla sam to i pružila joj pismo. " Doviđenja!! " rekla je i zalupila mi vrata. Kako je samo nepristojna. mislim u sebi. No dobro nije moja stvar ja sam odnjela pismo i obavila obećano. No nije važno sad je to gotovo, a ja idem kući. 

Raffael´s P.O.V.     18:30

Budan sam već pola sata. Dosadno mi je, a u kući nema nikoga. Netko kuca na vrata moje sobe. Daj bože da je Emily. " Naprijed " odgovaram i uspravljam se. Na vratima se pojavljuju: Rose, Mery, Marc, Peter. Kada su ušli u sobu primjeti sam da su prljavi, ponetko razderane odjeće i pomalo krvavi. " Što se vama dogodilo?? " pitam ih zabrinuto. " Bolje pitaj što se Sanchezima dogodilo. Trebao si vidjeti njih. " odgovara mi Mery. " Ne razumijem. " zbunjeno ih gledam. " Osvetili smo im se " objasnio mi je Marc. " Nemogu vjerovati, najbolji ste!! " stvarno sam iznenađen i radostan.     "No??? " radoznalo ih gledam " Jesu li dobili svoje. Pričajte mi. " Do kasno u noć su mi pričali čak nekoliko puta. Stvarno sam sretan što imam ovakve prijatelje. No idalje me zanima što je s Emily nadam se da će uskoro doći. 

My gang and meWhere stories live. Discover now