"Raffaele!" iz sna me trgnuo Marcov glas. "Reci! Šta je?" mrzovoljno sam se otresao na njega. Marc: "Raff ustaj i oblači se! Chris nas vodi na doručak." blago je bijesan zbog mog mrzovoljnog ponašanja. "Evo, evo idem." na moje riječi Marc je ustao i otišao iz sobe.
Nisam dugo odugovlačio. Ustao sam i obukao prvu stvar koju sam ugledao. "Dobro jutro." ulazim u dnevni boravak i pozdravljam ih. Svi su se nasmješili a onda je tata počeo: "Ovako, ja moram srediti neke papire u gradu i ne znam kad cu se vratiti zato vas Chris vodi na doručak, a poslje nađite neku zabavu." Kimnuli smo glavama. "Momci spremni?" upitao nas je Chris. "Da hajdemo." rekao je Michael. Chris je pomogao sestrici da obuče cipelice i krenuli smo.
Vožnja do restorana je bila kratka, a hrana fantastična, što još može biti bolje, pomislio sam.
Chris: "Onda dečki možemo li danas upoznati vašu ekipu?" Marc i ja iznenađeni povikali smo u glas: "Naravno!" Marc: "Nemamo što čekati, idemo." samo smo se pogledali i krenuli za njim. Marc je otišao okupiti ekipu, a mi smo sjeli u hlad. "Michael imam jednu ideju..." rekao sam a on me samo znatiželjno pogledao, približio sam mu se i šapnuo svoju zamisao, a on se samo smijao i klimao glavom "Definitivno ćemo to uraditi!" rekao je. Chris nas je gledao začuđeno, ali nije imao mnogo vremena za razmišljanje jer su nam se upravo ostali približili. "Bok!" u isti trenutak skočili smo Michael i ja. Ništa nisu rekli nisu ni morali njihovi izrazi lica pokazali su da su jako zbunjeni.
"Ja ne znam što se ovdje događa, ali znam da je ovo Raffael." rekla je Mary i zagrlila me. Na licu sam imao isti zbunjeni izraz kao i svi ostali u ovom trenutku. "Dobro dosta šale" nasmijao sam se "Da ja sam Raffael, a ovo je moj brat blizanac Michael i dovraga Mary kako si znala?" Smješila se "Samo ti imaš taj ožiljak na vratu, tako sam te prepoznala." Svi smo prasnuli u smijeh. Emily: "Svaka čast Mary, ali sada momci izvolite nam ispričati što se događalo zadnjih dana." završila je. "Ehh ovako..." započeo je Marc.
Dosta vremena je trebalo da Marc sve ispriča, a još više da oni shvate. Kada su napokon sve shvatili upoznali su se s Michaelom, Chrisom i Sarah. "Što vi inače radite za zabavu?" upitao je Chris "Znaš skejtati?" nadovezao se Peter. Chris: "Ne" kratko je odgovorio. "Ajmo izazvati Shanceze na nogomet" predložila je Mary "Sada kada imamo naše tajno oružje" gurkala je Chrisa laktom i smješila se. Chris: "Ja sam za" gledao nas je. "Idemo!" uskilknula je Rose.
Za pola sata sve je bilo spremno i Shancezi su se pojavili.
Igra je trajala 90 minuta, a završila sa 13:2 za nas. Ah kakvo je zadovoljstvo bilo gledati Chrisa. Nisu ga mogli zaustaviti, osjećao sam ponos.
"Hajde ekipa idemo, polako pada mrak" rekao je Marc, a mi smo ga sljedili.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My gang and me
Ficção AdolescenteRadi se o skupini tinejdžera i njihovim doživljajima