Day I was waiting for

101 7 1
                                    

Nekoliko dana kasnije 

" Konačno i taj dan je došao. " vičem na sav glas i odmah ustajem iz kreveta. U kući svi spavaju, ali neće još zadugo. " Hajmo ustajte, svi na noge i skate pod ruku. " vičem iz svega glasa, te trčim po kući. " Raffaele ti moraš ležati. " opominje me Rose. " A ne, tjedan dana je prošlo, a sad ustajte idemo crtati grafite i skejtati po gradu, hajde molim vas... " dok ih preklinjem uzimam svoju torbu u koju spremam sprejeve i slične stvari. Svi se ustaju, spremaju se i uzimaju skateve. Mery : " Raffaele, jesi li siguran da si dobro? " zabrinuto me pita. " Da, da dobro sam, idemo. " nestrpljivo ih požurujem. " Čekaj Raffy. " obraća mi se Marc. " Imamo iznenađenje za tebe " nastavio je. " Iznenađenje? Kakvo, što je to, recite mi... " nagovaram ih jer nisam jedan od onih koji kažu da netrebaju pokone, a zapravo žele da ih donesete. Ja se poglonima i iznenađeljima veselim kao malo dijete. Peter: " Nemožemo ti reći. To ćemo ti pokazati " tajanstveno se smješi. " Hajde idemo onda odmah " nestrpljiv sam. Vezeli su oči Mery i meni. Meni da se više iznenadim, a Mery jer ni ona nije znala što je iznenađenje.

Nakon nekih 15 minuta hodanja rekli su nam da smo stigli. Skinuli su nam poveze, a mi smo se našli pred ogromnim zidom na kojemu je grafitnim slivima pisalo: Raffael + Emily. Stojim pred zidom bez riječi, al se na mome licu sigurno vidjelo zadovoljstvo i sreća. Mery je na neki način bijesno rekla: " Čekat ću vas ispred kuće. " i samo je otišla nije se ni osvrnula." Ljudi stvarno vam hvala ovo je predivno. " uspjeo sam naći prave riječi da opišem zadovoljstvo. Rose: " Hajde dečki idemo sad kući. "

Skejtali smo do kuće, a tamo nas je čekala Mery. " Što je tebi? Zašto si onako otišla? Što se dešava s tobom? " bijesno je planula Rose. Mery: " Nije mi ništa. " hladno nam odgovara. " Hej društvo idem ja samo pozdraviti Emily, pa ćemo onda skejtati ok? na ove riječi samo su kimnuli klavama, a Mery je samo skrenula pogled u drugu stranu.

Zvonim na vrata. Otvara mi Emily. " Hey Em, ideš skejtati s nama? " nasmješio sam joj se. " Čuj moram ti nešto reći... " počela je " Sada možemo biti prijatelji, jer ja imam dečka. OK? " gleda me nekim tužnim pogledom, kao da me sažaljeva. " U redu, shvaćam. " rekao sam tužnim glasom. nNapravila je jedan korak i poljubila me u obraz. Bio je to jedan od onih trenutaka koji traju vječno. Kakav osjećaj, neopisivo.Samo me pogledala i dala mi znak da malo pričekam, a nakon par trenutaka vratila se sa skateom u ruci. " Vidi dobila sam ga za rođendan. " pokazuje mi skate. " Odličan je. " izlazimo, a ona sputa skate i pokazuje mi nove pokrete koje je naučila dok mene nije bilo. " Stvarno si dobra " hvalim je kada je prišla meni i idemo ostatku društva.

" Hey ekipa moram vam nešto reći. " ja sam počeo. " Ja i Em više nismo... Kako da kažem? Na neki način u vezi. " zbunjeni su. a Mery se smješi . " i zato ako vam ne smeta Em će biti češće s nama. " završio sam. " Dobro došla " svi su u glas povikali kao i Mery. " Eto drago mi je da smo i to riješili, a sad idemo skejtati? " pitao nas je Peter. Svi smo zadovoljno kimnuli glavama.

Skejtali smo cijeli dan, naučili smo Em mnogo raznih pokreta i trikova. Svi smo se veselili i smijali, pa čak i Mery, ona je se ponašala sasvim normalono i svima je drago da nam se vratila. Jedva čekam sutra. 

My gang and meOnde histórias criam vida. Descubra agora