" DRRNN " čuje se zvono na vratima. Ustajem i otvaram vrata. " Dobar dan. " reče neki policajac. " Jesi li ti Raffael Lennon? " pitao me je strogi muški glas. " Jesam. ? " gledam ga, mislim ako je tu zbog grafita... " Mogu li ući? " prekinuo me u razmišljanju. Samo sam potvrdno kimnuo glavom. " Molim te reci bratu da dođe moram vam nešto reći. " ljubazno mi je rekao. Otišao sam po Marca i objasnio mu što se događa. " Dečki imam tužne vjesti za vas. Bit ću direktan, vaša majka je jučer poginula u zrakoplovnoj nesreći. Žao mi je momci. " samo smo zbunjeno gledali u njega, pogledao sam u Marca i vidio kako zadržava suzu u oku. Nismo mogli progovoriti ni jednu riječ. " Ali imam i neke dobre vjesti... " nismo se ni micali. " Ovo je vaš otac. " rekao je to a neki je čovjek ušao na vrata. imao je crnu kosu kao ja, smeđe oči kao Marc, visok, imao je odlučan glas. " Dečki, žao mi je zbog vaše majke i vi vjerovatno neznte što se događa, ali ako želite mogu vam sve iz početka ispričati... " pogledao nas je, a mi smo mu uzvratili pogled, te mu je to bilo dovoljno da počne pričati, a policajac je samo izašao.
Ispričao nam je kako su se on i majka rastali. " Imam još jednu vjest, ali neznam kakva će vam biti. " samo smo ga pogledali. " Vi imate još dva brata i jednu sestru , odnosno polubrata, polusestru i jednog brata... " gledali smo ga zbunjeno. " Ovaj jedan brat je zapravo tvoj brat blizanac Raffaele. " nastavio je, "Kada smo se vaša majka i ja rastajali ja sam dobio tvaga brata blizanca, a ona tebe. " Ja u sebi nisam znao da bih bio tužan il sretan. " Sve ćete ih upoznati za par dana kada dođu iz Londona. " pogledao sam u Marca i u njegovom pogledu shvatio da ni on nezna što da radi, a tata nam je nastavio pričati priče o njemu i mami i kako su se upoznali, ali ga baš i nisam slušao. Razmišljao sam o braći i jedva čekam da ih vidim...
Otac nam je još dugo pričao o svemu.
Ovaj nastavak je malo kraći od ostalih ali opet počinjem pisati priču nadam se da ćete čitati i ostavljati komentare :D
KAMU SEDANG MEMBACA
My gang and me
Fiksi RemajaRadi se o skupini tinejdžera i njihovim doživljajima