Гл. Т. на Мин Джей
Чувствах топлина. Топлина която ми е толкова позната. Отворих очи и видях силуета на.... Баекхюн? Огледах се, и разбрах че сме в стая. По точно в спалня, стил ретро, и че до сега сме спали... спали защото току-що се събудих. Започнах да се оглеждам за часовник, и най сетне видях един, закачен до гардероба. Беше 1:30...през нощта. На вън имаше силна буря... Къде ли ми е шоколада?Измъкнах се от прегръдката на Баекхюн, и от леглото, след което излязох от спалнята.
Огледах се и видях стълбите. Слезнах на първия етаж, и видях снимки окачени по стената.Окото ми грабна една. На нея бяха Баекхюн и Ем Джей. Бяха прегърнати, и се усмихваха... поне Ем Джей, Баекхюн беше лепнал една фалшива усмивка на лице.
Взех снимката и се вгледах в нея. Чу се силен гръм от бурята вън, който ме стресна, и изпуснах рамката. Стъклото, което беше част от рамката, се счупи.
Чух стъпки идващи от към стълбите.
-Мин Джей... -всичко е точно.... Сто процента Баекхюн ми е ядосан.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Амиии... Това е новата глава, надявам се да ви харесва. Съжалявам ако има грешки.Също така имам нова книга. За хората които не знаят какво е "Tik tok"...
Това в приложение подобно на musical.ly, но с много повече азиатци...
YOU ARE READING
ALONE {EXO-Baekhyun fan fiction}
Fanfictioncover by: -minarii Мин Джей Сук е на 17 години. Тя живее антисоциален живот, докато някой непознат не ѝ пише. Този някой буквално преобръща живота ѝ.