глава {37}

74 14 14
                                    

Прибрах се вкъщи, и отидох в спалнята. Часът беше към осем вечерта. Мама и татко ме поканиха на вечеря в техния дом, а аз разбира се приех. Вече не живея с нашите, защото съм на 24 и няма да търпя старите хора... не ги мразя, просто мама и татко ми купиха къща, и аз се преместих, след като дойдох от Китай.

Чух, че някой звънна на вратата, и тръгнах към първия етаж, за да отворя.

Пред вратата беше Баекхюн. Мокър, защото навън валеше като из ведро.

-От къде знаеш къде... -започнах въпроса си, но той ме прекъсна.

-Майка ти ми каза. -отговори.

-Нямаш ли чадър? -попитах аз.

-Не, но имам мокри дрехи... -супер. И какво ще облече сега? Той тръгна да влиза вътре но го спрях.

-Отиваме във вашата къща! Веднага! -върнах се вътре, докато той асимилираше пред вратата, взех си якето и чадъра, облякох си обувките и тръгнахме към къщата на ЕХО.

-Ела под чадъра. -казах аз. Той вървеше на два метра от мен, с наведена глава и се мокреше още повече.

-Достатъчно мокър съм, няма как да се намокря още повече. -като каза това той, аз го хванах за ръката и го дръпнах към мен, под чадъра.

-Ще се разболееш, и ще си като малко бебе. -той се усмихна на това което казах, и продължихме по пътя си.

Съжалявам, ако има грешки.

ALONE {EXO-Baekhyun fan fiction}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora