глава {10}

132 25 0
                                    

Гл. Т. на Мин Джей
Отворих очи и усетих, че някой ме е прегърнал. Щом успях да фокусирам зрението си установих, че това е Баекхюн. Беше ме прегърнал топло. Усещах, че не е само приятелска прегрътка. Започнах да го ръчкам.

-Баекхюн стани... -прошепнах му аз. -Баекхюн хайде... Баекхюн спиш като труп. Баекхюн моля те.... Хайде стани по дяволите...Баекхюн ставай.... -това беше. -БЮН БАЕКХЮН ИМАШ ЕДНА МИНУТА ДА СЕ МАХНЕШ ОТ МЕН! -изкрещях аз. Той се изправи и веднага се огледа.

-Защо викаш? -в този момент ми идеше да му зашлевя един в красивото лице.

-Колко пъти ти казах, да станеш? Ти не се събуди с добро и аз реших да пробвам зло.

-Ти си много луда.... -като каза това вратата се отвори и усмихнатото лице на Чаньол се показа.

-Забравихме ви вчера. Миане.-започна да пърха с мигли.

-Имаш късмет, че си сладък, иначе до сега да беше подминал Северна Корея. -излязох от стаята като му дръпнах ухото лекичко.

-Добро утро! -поздравих всички като слязох в кухнята. Ай Лин се беше хванала за главата и ругаеше много тихичко. Кай тършуваше из шкафовете. Чен, Хиумин и другите се оплакваха от главоболие.

-Да ти прилича на утро? -попита ме Кай. Погкеднах часа 12:34. И в този момент, буквално седнах ба земята, кръстоах крака, и започнах да изтерясвам. Снощи не се прибрах, това не беше проблем, проблема беше, че не съм на училище.

-Wow, wow, wow.... Какво става тук? -попита току-що дошлия Баекхюн.

-Тя истеряса. -посочи ме уплашен ДиО.

-Хайде, ела. -Баекхюн ми помогна да се изправя и излязоме навън. Отидохме в задния двор и седнахме на една пейка. -Защо истеряса така, а?

-Не съм на училище... -казах тихо аз.

-Хей, Мин-Мин съжалявам. -Баекхюн каза това с лек и загрижен тон.

-Моля?! За какво говориш, Баекхюн? -попитах объркано.

-Знам, че заради мен се боядиса, и че получи левкемия заради мен.

-Т-т-това не е вярно. И защо да го правя? -заекнах аз.

-Защото те излъгах. Вързах тенекия на антисоциална личност, и осъзнах, че това е огромна грешка.

-Баекхюн спри. -при тези мои думи се изправих и се махнах от там.

След пет месеца
Гл. Т. на Мин Джей
След седмица ще имаме бал, а аз още нямам кавалер. През последните пет месеца, не съм обелвала и дума с Баекхюн. Той си има гадже, и се предполага, че с Таейон ще са крал и кралица на бала.

ALONE {EXO-Baekhyun fan fiction}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora