глава {32}

83 14 0
                                    

Събудих се, и си спомних вчерашния ден.... отивам да си взема душ, има вероятност онази жаба, да ме докоснала с езика си.... Знам, че не е възможно, но ако си с фобия, всичко е възможно....

След топлия душ, реших да изляза навън. Да, ще се разхождам по улиците.

Гл. Т. на неутрал
Мин Джей, се разхождаше от едната страна на пътя, по тротоара, а на отсрещния Бо На и Баекхюн се връщаха от магазина. Бо забеляза психоложката си. Баекхюн видя свой стар приятел и се заприказва с него.

-Г-це Сук! -Бо се провиква, но Мин Джей не я чу. Малкото момиче, искаше да прегърне Мин Джей, но за целта трябваше да се измъкне от баща си, и да пресече.

Това с баща ѝ, не беше трудно, той говореше с приятеля си, и Бо реши да действа. Без да се оглежда тя хукна към другия тротоар. И за части от секундата, Бо буквално бе смазана.

Мин Джей, чу клаксона, и резките спирачки, но малкото момиче най-вероятно вече не бе сред живите. Макар и с малко надежда Мин Джей, звънна на спешната помощ.

А какво правеше Баекхюн? Той беше до малкото и крехко тяло, на Бо На.... тялото което вече бе труп, на пет годишно момиче, премазано от кола...

------------------------------------------------------
Съжалявам, че убих детето, ама живота е такъв...
Днес (по точно вчера), бях с 12 часа сън, които се оказаха недостатъчни...

ALONE {EXO-Baekhyun fan fiction}Where stories live. Discover now