глава {14}

140 21 1
                                    

Днес беше първия учебен ден. Отидох в университета и се настаних на моя чин. ЕХО също бяха в моя клас, защото Чаньол искал да бъде при Ай Лин, а тя искала при мен, а моите родители да съм в най-добрия клас. И Баекхюн, не пропусна възможността да си настани задника до мен. И сега се намираме в следното положение:
Ай Лин и Чаньол на втория чин, на третата редица до прозореца, напът да се целунат;
Зад тях Чен и Хиумин;
Зад тях ние;
Зад нас Сухо и Сехун.... и другите нз. В крайна сметка с Баекхюн сме нормални приятели. Чаньол... той май е предложил на Ай Лин да се омъжат. Няма да се учудя, ако се случи. Сехун и Баекхюн са си оправили смахнатото приятелство. Таейон не успя да постъпи в университета и всичко беше наред.

Учебният срок свърши и беше петък. Аз реших да ида до библиотеката. Тръгнах от училище и някой ми хвана ръката. Обърнах се и срещнах леко червеното лице на Баекхюн. Вече бяхме най-добри приятели. Незнам какво ми е сторил преди, но съм сигурна, че не е кой знае какво. Макар, че казва, че той е виновен за косата ми.

-Мин Джей трябва да поговорим. -това ме учуди, понеже винаги ми казва "Мин-Мин", или нещо от сорта, но не и "Мин Джей"

-Добре, хайде нека идем в библиотеката. -усмихнах му се топло.

-Не. Сега ще говорим!

-Слушам те! -той се огледа.

-Не тук. Хайде с мен. -тръгнахме и излязохме извън територията на училището. Влязохме в едно кафене. Атмосферата беше много хубава. Беше уютно и красиво.  Настанихме се на една маса в ъгъла. Баекхюн си поръча шейк, а аз просто вода.

-Мин-Мин.... а.... такова...

-Изплюй камъчето.

-Аммм... такова а-аз те обичам.-Какво?!? Обича?!!? Кой!!!? 

-Какво каза?!?? -попитах леко учудена.

-Мин-Мин, обичам те. Това казах. -изведнъж ме връхлетяха спомени.


'Baek_bear: Мен това не ме засяга!

M_j: Моля?!

Baek_bear: Съжалявам. Обърках проклетия чат.

M_j: Няма проблем...

Seen 19:29'

Той! Той е бил. Заради него. Всичко сега си е на място. Наистина заради него аз за малко да умра. Била съм наранена.

ALONE {EXO-Baekhyun fan fiction}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz