Гл. Т. на неутрал
-Сухо, защо сме тук? -попита Бо На, вдигайки погледа си към Сухо.-Сега ще влезем и ти ще останеш, за малко. Вътре има психоложка. Тя е много добра. -Сухо беше клекнал до Бо, и ѝ обясни, след което се изправи и беше готов да почука, но провери името на психоложката, което беше изписано на вратата. -Мин Джей Сук... -тъкмо осъзна какво се случи, но беше късно.
Сухо вече бе почукал на вратата, а от вътре се чу едно "Да".
-Добър ден. -поздрави Сухо, но Мин Джей, беше леко учудена. -Ох, извинете, маската! -досети се той е смъкна маската си. ЕХО все още бяха факт.
-Какъв е проблема? -Мин разлистваше докуменнти, и не поглеждаше нито Сухо, нито Бо На.
-Трябва да ви обясня... -след като Сухо обясни на Мин Джей ситуацията накратко, без Бо На да заподозрее нещо, Мин Джей се усмихна.
-Как се казваш? -Мин попита Бо, сядайки до нея, на малкия диван, с тефтер в ръка, готова да запише информацията.
-Бюн Бо На! -отговори ясно Бо. Мин Джей се стъписа.
Гл. Т. на Мин Джей
ОМО. Тя е дъщеря на Баекхюн...коя ли е майката? Реших да не проявявам реакции. Мислех, че е дете на Сухо, но сгреших.-Как се казва баща ти? -попитах пак аз.
-Бюн Баекхюн. Мама се казва Ем Джей Сук. -бях приключила с изписването на името на Бек, но като, чух името на Ем Джей, ми прилоша.
Ретроспекция
-Мин Джей, сестра ти ще се омъжи, а ти няма да дойдеш на сватбата ѝ? -мама ми звънеше за пети път, но този път знаех как да я накарам да спре.-Имам важен изпит, тъй че не. Сега чао майко! -казах и ѝ затворих.
Край на ретроспекцията.Не. Няма да подам...
-Ще ви запиша час другата седмица в сряда в три часа след обед. Тогава удобно ли е? -погледнах към Сухо. Той се замисли.
-Ще пропуснем една репетиция, не е голяма работа, тъй че да. До сряда госпожице. -той се поклони, малката също и излязоха.
-Айгоо... -казах си аз и продължих с разпределянето на документите.
Гл. Т. на неутрал
-ОМО. Ще кажеш ли на Бек, че Мин Джей ще е психоложка на Бо На? -попита Чен, разбрал от Сухо всичко което се случи. Цялата група беше се събрала във всекидневната, с изключение на Баекхюн който беше отишъл да сложи Бо На да спи.-Не мисля, че има голямо значение от това дали... -Сухо не можа да довърши, защото бе прекъснат от Баекхюн.
-Коя е психоложката на Бо На? -попита Бек.
-Баекхюн, Мин Джей е психоложка на Бо На. -каза Йеоли.
-Коя Мин Джей? Сестрата на Ем Джей ли? -очите на Бек бяха палачинки. Изкочили от орбитата си палачинки.
-Същата... -казаха всички в един глас, а Баекхюн затвори очи за миг и започна да асимилира.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Съжалявам, ако има грешки. Две глави за един ден, малко ми се зави свят.
ESTÁS LEYENDO
ALONE {EXO-Baekhyun fan fiction}
Fanficcover by: -minarii Мин Джей Сук е на 17 години. Тя живее антисоциален живот, докато някой непознат не ѝ пише. Този някой буквално преобръща живота ѝ.