Ertesi gün, güne gözlerimi açmaktan memnun olmayarak yatağımdan kalktım. Haftasonu erken uyanmaktan nefret etmeme rağmen her zaman erken uyanırdım. Bugün ablamı ziyarete gideceğim için olduğundan biraz daha erken uyanmış biraz yatakta oyalanmıştım, yattığım yataktan doğrulup rutin işlerimi halletmek adına banyoya ilerledim. İşlerim bittikten sonra banyodan çıkıp dolabımın önüne geçtim ve içinden pek fazla tercih etmediğim beyaz, lacivert çiçek desenli mini elbisemi askılıktan aldım. Elbiseyi üzerime geçirip derin bir nefes aldım ve boy aynasından kendime baktım. Eleanor, bu elbiseyi bana on dördüncü yaş doğum günümde almıştı. O zamanlar Justin ile ilk seneleriydi ve doğum günüme onunla birlikte gelmişti. Onu ilk gördüğümde deli gibi beğenmiştim ve bunu Eleanor'a söylediğimde o bana sadece gülmüştü. Başımı iki yana sallayarak kafamdaki düşüncelerden kurtuldum ve odamdan çıkıp aşağıya indim. Annem ve babam oturmuş kahvaltı yapıyorlardı, yanaklarına birer öpücük kondurdum.
"Günaydın tatlım." Babam her zamanki gibi neşeyle konuştuğunda masaya oturup gülümsedim.
"Günaydın baba." Tabağıma kahvaltılıklardan alırken bakışlarımı anneme çevirdim. "Kaçta gidiyoruz?"
"Bugün gitmiyoruz Maisie, ablan ziyaretimiz için hala uygun değil." Ağzıma attığım salatalık boğazıma dizilirken sert bakışlarımı anneme çevirdim.
"Ne demek hala uygun değil?" Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapatıp açtıktan sonra çatalımı sertçe masaya bıraktım. "Bence buna karar veren sensin anne, onu görmeme engel oluyorsun. Neden?"
"Maisie." Babam yumuşak ses tonuyla konuştuğunda derin bir nefes daha alarak masadan kalktım.
"Ben çıkıyorum." Bir şey demelerine izin vermeden ceketimi alıp üzerime geçirdim ve evden çıkıp sahile doğru adımladım. Hava soğuk olduğu için etrafta pek kimse yoktu, vücudumu delip geçercesine esen rüzgarla hafifçe irkildim ve ellerimi kollarıma sürttüm. Telefonumu cebimden çıkartıp daha önce engellediğim bilinmeyenin engelini kaldırdım.
Maisie: Hey
Bilinmeyen Numara: Engelimi kaldırmışsın
Maisie: Evet sanırım biriyle konuşmam gerek
Bilinmeyen Numara: Dinliyorum benim güzel Maisie'm.
Maisie: Annem yine ablamı göremeyeceğimi söyledi.
Maisie: Bana kalırsa buna onun doktorları yerine annem karar veriyor
Maisie: Onu özledim bilinmeyen.
Bilinmeyen Numara: Justin bugün ziyarete gidecek
Bilinmeyen Numara: İstersen ona söylerim ve seni alır
Maisie: O herif neden hala onun yanına gidiyor?
Maisie: Her neyse, söyle ve beni de alsın.
Maisie: Sahildeyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall / jb texting
FanfictionBilinmeyen Numara: Well let me tell you a story (Peki sana bir hikaye anlatayım.) Bilinmeyen Numara: About a girl and a boy (Bir kız ve bir erkek hakkında.) Bilinmeyen Numara: He fell in love with his best friend (O en yakın arkadaşına aşık oluyor...