s e v e n

153 7 6
                                    

Multimedia; Jaxon

Bilinmeyen Numara: Ziyaret nasıldı?

Maisie: Gayet iyiydi, biliyor musun o çok mutluydu. Justin ve beni gördüğü için.

Bilinmeyen Numara:Buna sevindim.

Maisie: Sen tüm gün boyunca ne yaptın? Bana hiç yazmadın.

Bilinmeyen Numara:Bir takım işlerim vardı ve seni rahatsız etmek istemedim

Maisie:Beni artık rahatsız etmiyorsun.

Maisie: Sadece tek sorun hala ismini bilmiyor olmam.

Maisie: Rica etsem bana isminizi bahşeder misiniz?

Bilinmeyen Numara: Bunu yapamam Mai.

Bilinmeyen Numara: Benim kim olduğumu öğrenince benimle asla konuşmak istemezsin.

Maisie: Bir saniye, Justin falan değilsin değil mi? Seni tanıyor muyum?

Bilinmeyen Numara: Tabi ki Justin değilim ve hayır beni tam olarak tanıdığın söylenemez.

Bilinmeyen Numara: Ayrıca beni tanısan bile asla sevmezsin.

Bilinmeyen Numara: Tekerlekli sandalyeye mahkum olan birini kim sever ki?

Maisie: Bilinmeyen, seni engellerin yüzünden sevmeyeceğimi düşünüyorsan büyük bir yanılgı içersindesindir. Bizim okulda mısın?

Bilinmeyen Numara: Pek sayılmaz, evden okuyorum.

Maisie: Seçmelerde ve kantinde olan olayları nasıl biliyordun?

Bilinmeyen Numara: Gizli bir ajanım var.

Maisie: Tanrı aşkına lütfen sadece ismini söyle, soyadını bilmeme gerek yok. Hem seni tanımadığıma ve evden okuduğuna göre bulamam değil mi?

Bilinmeyen Numara: Pekala sen kazandın.

Bilinmeyen Numara: Adım Jaxon, Jaxon Bieber.

Maisie: Tanrım, NE?!

Fall / jb textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin