35

1.5K 93 13
                                    

Waarschuwing: Dit hoofdstuk wordt een romantisch stuk. Nou ja, dat is de bedoeling haha.

Als we - alweer ongezien - de leerlingenkamer ingeslopen zijn en Draco's kamer binnenlopen, blijf ik van verbazing staan. 'Serieus?' Ik kijk de kamer rond en mijn ogen blijven bij het bed hangen. Het is, net als de rest van de vloer, bezaait met rozenblaadjes. Er zweeft een lekker luchtje door de kamer en er staat heel zacht rustige muziek op. 'Het is misschien een beetje cliché, maar hé, in boeken en films werkt het altijd.' Ik begin te lachen. 'Het is echt perfect! Wanneer heb je dit gedaan?!'

'Voor het eten. We waren, wegens mijn succes, eerder klaar en ik had wat tijd over.' Ik grijns. 'Wegens jouw succes, hè.' Hij grijnst ook en knikt. 'Jep.'

'Als je zoveel tijd over had, waarom liet je me dan zo alleen buiten zitten?' zeg ik zogenaamd pruilend. Hij pakt mijn hand vast en grijnst. 'Het spijt me, hoe kan ik het goed maken?' Ik doe alsof ik nadenk. 'Ik weet wel iets.' Ik sla mijn armen om zijn nek en druk me tegen hem aan. Hij glimlacht naar me en buigt zich voorover. Als zijn lippen de mijne raken, krijg ik het helemaal warm vanbinnen.

Nog nooit heeft iemand zoiets liefs voor me gedaan. Ik heb ook boeken gelezen en films gezien, en ik heb me al tijden afgevraagd hoe het zou zijn als een jongen dit voor me zou doen. Nu weet ik dat het echt geweldig is. Niks cliché, het is gewoon perfect. 'Had je nog meer in gedachten?' Ik weet dat ik hoopvol klink en daardoor begint hij te lachen. 'Ik weet het niet, zeg jij het maar.' Ik grijns, duw hem naar achteren zodat hij op het bed valt, spring bovenop hem en begin hem te kietelen.

'Dit vind ik wel een goed plan.' Al snel heeft hij mijn handen te pakken, duwt hij me zachtjes van me af en begint mij te kietelen. 'Dit vind ik een veel beter plan.' Ik begin te lachen. 'Nee! S-stop! Hahaha! Genade!' Hij grijnst en stopt met kietelen. Als ik in zijn ogen kijk, besef ik dat hij de rest totaal vergeten is. Geen duistere magie, geen dooddoeners, en vooral.. geen hem. Alleen hij en ik. Ik glimlach naar hem en druk nog een kus op zijn lippen.

Hij trekt me iets dichter tegen zich aan en kust me terug. Dan voel ik de passie waarmee hij me kust. Het brengt mijn hart op hol en ik leg mijn hand in zijn haar. Ik weet dat het verlangen ook door hem heen stroomt. Als ik me nog iets dichter tegen hem aandruk, schuift hij mijn haar opzij en gaan zijn handen naar mijn blouse. Maar als hij de eerste vier knoopjes opengemaakt heeft, stopt hij weer. 'Wat?' hijg ik, omdat ik buiten adem ben van het zoenen. 'Oh, niks hoor.' Hij grijnst even en zijn handen gaan weer naar mijn blouse, dit keer om de knoopjes weer vast te maken.

Ik snap het niet. Waarom wil hij me niet? Ik dacht dat we allebei van elkaar houden, dat we ons allebei aangetrokken tot elkaar voelen. Is dat niet zo? Ik pak zijn handen vast en druk ze op het bed. 'Waarom wil je me niet?' Vindt hij me niet aantrekkelijk? Hij kijkt me verward aan. 'Wat bedoel je?' Ik ben niet van plan om daar antwoord op te geven. Weet hij nou echt niet wat ik bedoel of wil hij het me zo graag horen zeggen?

'Heb je de laatste tijd niet goed opgelet?' zegt hij. Ik kijk hem niet-begrijpend aan. 'Als ik je niet zou willen, waarom zou ik dan in eerste instantie je knoopjes open maken?' Ik kaats de bal terug. 'Als je me zou willen, waarom stop je daar dan mee?' Hij kijkt naar het bed. 'Omdat.. ik heb je toch al gezegd waarom?' Ik zucht. 'En ík heb jóu toch gezegd dat ik het fijn vindt om bij je te zijn?'

'Jaiden.. ik ben gewoon bang dat je er later spijt van zal krijgen. En dat wil ik niet..' Ik zucht en kijk hem aan. 'Draco, ik zal er nooit spijt van krijgen. Jij bent de enige met wie ik alles wil delen. Bij wie ik wil zijn. Ik zal nooit bij iemand anders willen zijn.' Hij zucht ook en zegt: 'Het spijt me.. en wil je nu alsjeblieft je blouse weer dichtknopen? Het is nogal.. afleidend.' Ik kijk naar mijn blouse en zie dat mijn bh zichtbaar is. Ik rol met mijn ogen. Heel lang zeggen we geen van beide iets. Dan loop ik naar de bank en pak ik slaapkleding uit mijn tas.

Draco MalfoyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu