Draco Malfoy

4.3K 115 10
                                    

Hoi allemaal! Ik heb ongeveer een half jaar geleden een start gemaakt met deze fanfictie. Ik wist niet zeker of ik het zou uploaden, maar uiteindelijk heb ik besloten om dat toch wel te doen. En als het niet leuk blijft te zijn en jullie het niks vinden, dan kunnen jullie het gewoon zeggen. Dan haal ik hem van wattpad af en hou ik hem gewoon voor mezelf. :) Geen probleem.

Dit is een fanfictie over Draco Malfoy/Malfidus, want ik schrijf in het Nederlands. Veel dingen in mijn fanfictie, eigenlijk héél veel dingen, zijn anders dan in de boeken van Harry Potter. Ik heb dit gedaan zodat ik zoveel mogelijk zelf zou verzinnen en niet te veel het boek na ga.

Jaiden Dorthrow is een meisje van zeventien jaar oud. Ze gaat dit jaar voor het eerst naar Zweinstein. Ik heb géén idee of dat wel kan, aangezien leerlingen rond hun elfde jaar een brief krijgen. Eigenlijk is dat natuurlijk niet mogelijk aangezien je járen hebt gemist, maar in mijn fanfictie is het mogelijk om later nog "in te stromen" op Zweinstein. Anders kon ik hem niet maken haha.

Sommige dingen gaan wat snel, bijvoorbeeld hoe goed Jaiden kan toveren. Eigenlijk hoort ze het nog niet zo goed te kunnen, maar ik heb besloten dat het ook weer niet leuk is als ze niks kan haha.

Dit verhaal zit volgens mij vol met clichés, so enjoy! :P

Ik hoop dat er toch mensen zullen zijn die het lezen. Tips zijn altijd welkom!

Draco MalfoyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu