ANNOUNCEMENT!

722 14 11
                                    

Hey gaiss!!

El ada berita gembira buat semua. Alhamdulillah akhirnya pihak penerbit telah mengeluarkan cover novel Jadikan Aku Copilotmu. Novel ini adalah terbitan Mac/April. Bagi sesiapa yang berminat untuk join preorder, boleh pm fb 

OGY EJAZ
SUMISAH MOHAMMED
INTENS TROP
MENJUAL NOVEL
INTAN JANNATI
LIEBE SCHETZ
MOK NANA
HASLIZA HASHIM

Untuk seller luar negara.. Anda boleh pm fb

PUAN YOYONG
NOVEL KORNER-SINGAPORE

Atau anda boleh whatsapp direct Intens Trop di +60167331005

*JADIKAN AKU COPILOTMU (BASED ON TRUE STORY.. MOSTLY.)*

AKU nak kahwin dengan pilot! Satu ayat yang kedengaran seperti impian kakak tiri Cinderella yang terlalu mengharapkan seorang putera raja untuk menjadikan dirinya suri hati terluncur dari mulut seorang bakal peguam. "Geramnya! Mama aku ni pun satu. Paksalah aku kahwin dengan mana-mana pilot, aku tak kisah. Dengan rela hati aku terima nikahnya, tahu tak?" – Tengku Maria Sherina. "Cik adik, lain kali kalau nak melintas jalan, jangan berangan. Boleh tak?" – Harriz Hakim. 'MasyaAllah! Anak siapa pula dah aku peluk ni? Aku segera menjauhkan tubuh kami. Mata aku membulat memandang lelaki itu. Harriz Hakim?' Siapa sangka angan-angan Mat Jenin milik Tengku Maria Sherina akhirnya menjadi kenyataan walaupun pertemuannya tidaklah seindah yang disangka. "Awak ni pilot, kan? Tapi, saya rasa awak tak sesuailah jadi pilot.. Sebab awak memang pandai jual minyak pada perempuan. Jadi, saya rasa awak lebih sesuai jadi playboy atau maybe kerja yang lebih ke arah bidang tu." Ujar Sherina selamba. "Awak rasa macam tu? Hurm... Maksudnya, minyak yang saya jual ni berkualiti juga ya sehingga awak pun tertarik." – Harriz Hakim "Satu lagi, awak memang suka perasan,"- Tengku Maria Sherina "Tapi, saya selalu perasan benda yang betul," jawab Harriz seakan-akan berbisik membuatkan sekeping hati milik Tengku Maria Sherina mula terasa getaran yang luar biasa. Namun dugaan hadir tatkala dua hati mula mencintai satu sama lain sehingga membawa kepada perpisahan. Namun siapa sangka disebalik semua yang terjadi, terselit sebuah kisah yang tidak pernah diketahui oleh Sherina. Mampukah Harriz Hakim mencuri kembali sekeping hati Maria Sherina yang telah terluka?

 Mampukah Harriz Hakim mencuri kembali sekeping hati Maria Sherina yang telah terluka?

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
🎉 Kamu telah selesai membaca Jadikan Aku Co-Pilotmu (TERBITAN MAC/APRIL 2018 - Intens) 🎉
Jadikan Aku Co-Pilotmu (TERBITAN MAC/APRIL 2018 - Intens)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang