Zmluva

591 27 1
                                    

                             Cole
Pozerala na mňa so strachom v očiach. Bola taká nádherná. "P-prečo si zamkol?"bolo počuť strach v jej hlase. Páčilo sa mi to. "Aby sme mali trošku súkromia. Neboj sa už sa ťa nedotknem pokiaľ nepodpíšeš zmluvu" toto bude pre mňa veľmi ťažké takže dúfam, že to podpise ešte dnes. "Z-zmluvu? Akú zmluvu?" Keď bude takto pokračovať aj naďalej tak ju pretiahnem aj bez tej zmluvy. "Že si moja" usmial som sa. "T-tvoja??"
"Áno moja, iba moja.......a už navždy"
Prešiel som okolo k môjmu stolu a vzdal som z neho zmluvu a podal som jej ju. "Čo to je?" Opýtala sa so strachom v očiach. "Zmluva, čím skôr ju podpíšeš tým lepšie" "A čo keď ju nechcem podpísať?" "Ale ty ju podpíšeš a kľudne si ju aj prečítaj keď chceš" znova sa na mňa pozrela. "Fajn" začala si ju čítať. Keď ju dočítala podal som jej pero na moje prekvapenie si ho vzala. Zrazu sa z dola ozvalo "Ana pod už pôjdeme" ale ona na to nereagovala a keď ju šla podpísať roztrhala ju.......počkať ona ju roztrhala? Roztrhala??!!!! Roztrhala ju, odomkla si a odišla. Odišla! Bez slova. A ja som tam ostal sedieť a behal som pohľadom z dverí na zmluvu a späť na dvere. Toto ešte oľutuje. A poriadne.

                               Anna
Navždy? Ani v sne. Na to nech rýchlo zabudne. Počkať nepriblížil sa trošku? Do pekla! Fuuuu...... našťastie prešiel k svojmu stolu a vzdal z neho nejaký papier a podal mi ho. "Čo to je?" "Zmluva, čím skôr ju podpíšeš tým lepšie" Lepšie? No pre koho ako. Pre mňa určite nie. "A čo keď ju nechcem podpísať?" Si píš, že ju nechcem podpísať a ani nepodpíšem. "Ale ty ju podpíšeš a kľudne si ju aj prečítaj keď chceš" nechcem ale prečítam si ju veď keď si ju prečítam nič sa nestane "fajn" začala som ju čítať. Súhlasí Podriadená so spútavaním? Podriadená? To ako ja? On chce aby som sa mu podriadila? To nemyslí vážne! Fajn ďalej to už nečítam. Podáva mi pero a ja si ho beriem. Určite si myslí, že to chcem podpísať ale ja to nechcem. Ani to nepodpíšem! Nie! Skôr ako som niečo spravila som počula ako na mňa mamina kričí. Úžasne mi hrá do karát. S úsmevom som tu blbú zmluvu roztrhala odomkla som si dvere a odišla preč. Ani som sa na neho nepozrela ale som si 100% istá, že je naštvaný.
Keď sme sa vrátili domov rýchlo som vybehla do izby dala si sprchu a vydala sa do krajiny snov aby som sa vyhla maminemu výsluchu. Ktorý dúfam nebudem musieť absolvovať zajtra ráno pri raňajkách.









Dnes trošku kratšia časť ale dúfam , že aj tak sa páči😊 napíšte svoj názor do com⬇⬇💗

Budeš MOJA! Where stories live. Discover now