Prekvapenie #2🎁

560 24 1
                                    

                               Cole

"Už viem čo to je....." Už vie čo to je? Ako? Dúfam, že žartuje. "Tak čo je to?" Oči jej priam žiarili zvedavosťou. "Je to môj náramok kvôli, ktorému som včera prehľadala celý dom." Kurva!
Vzala ho z gauča. Musel mi vypadnúť. Kurva! "Mám pravdu?" Zamávala mi s ním pred očami. "Áno bohužiaľ máš pravdu." "Takže som bez trestu" usmiala sa. To dievča má privedie do blazinca. "Zatiaľ áno" prisal som sa k jej krku. "Hej! Prestaň." Snažila sa ma odstrčiť ale ja som jej spravil pekný veľký cucflek. "Hej čo robíš?" Spýtala sa keď som sa odtiahol. "Už nič" usmial som sa. "Tak sa maj" postavil som sa a odišiel.

                             Anna

"Hej! Prestaň." Snažila som sa ho od seba odstrčiť ale nedalo sa to. "Hej čo robíš?" Opýtala som sa ho keď sa odtiahol. Úprimne nemusel sa tak skoro odtiahnuť. "Už nič" usmial sa. On má nádherný úsmev "Tak sa maj" postavil sa a odišiel. Vtedy som si uvedomila, že on mi možno spravil cucflek. Keď to je pravda asi ho roztrhnem. Rýchlo som šla k zrkadlu aby som sa pozrela či je to pravda. "Do riti" on tam vážne bol cucflek. A kebyže nejaký malý. Veď on je obrovský!! Ja ho asi roztrhnem. Čo keď prídu rodičia domov a ja ho ešte budem mať a ho uvidia? A čo na to povie Marcus? Okey idem sa to pokúsiť zakryť make-up-om. Dúfam, že sa to podarí. Po dlhom trápení sa mi ho podarilo zakryť. A už bol čas ísť na tréning. Rýchlo som si vzala tašku s oblečením, zamkla som a šla na tréning.
*********
Už som sa chystala spať keď niekto zazvonil. Myslela som si, že to bude Marcus a určite aj nejaký jeho kamarát alebo nebodaj kamarátka ako to u neho býva zvykom. Ešte šťastie, že nemám na sebe pyžamo, ale normálne oblečenie. Šla som k dverám a otvorila ich. Do riti a ten tu čo robí?
"C-Cole? Čo tu robíš?" Nevyzeral, že by bol opitý tak čo tu chcel? "Len som ťa chcel vidieť" Ani neznel ako opitý takže nemohol byť opitý. "Tak už si ma videl a teraz choď dom...." Nestihla som dopovedať a už ma bozkával. On ma bozkával! Keď som sa trošku spamätala začala som mu bozky oplácať. Jednou rukou strčil do dverí, ktoré sa buchotom zavreli a druhou rukou má držal okolo pásu. Potom mi rukami pomaly začal prechádzať po chrbte a potom nižšie. Chytil ma pod zadkom a nadvihol ma. Automaticky som mu nohy omatola okolo trupu a on ma niesom do mojej izby. Aj keď neviem odkiaľ vie kde mám izbu. Ale to je teraz jedno lebo on sa chystá spraviť niečo o čom si niesom istá či to chcem. Zastal pred posteľou a pustil ma na zem. Pozeral mi priamo do očí. "Si panna?" Čo či som? Panna? Klamať mu alebo povedať pravdu? Zmätene som na neho pozrela. Vážne neviem čo mu na to povedať. "Beriem to ako áno" a začal ma bozkávať na krku a rukami mi vošiel pod tričko. Teraz si tak uvedomujem, že to chcem. Takže sa nebránim a nechávam ho robiť čo chce. Rukami putuje vyššie po mojom tele. Perami sa stále venuje môjmu krku až nachvíľu prestane aby mi mohol dať dole tričko. Ja mu pomáham tým, že zdvihnem ruky. "Si nádherná" začal ma znova bozkávať ale vašnivejšie. Oveľa vašnivejšie. Páčilo sa mi to. Znova prerušil spojenie našich pier aby si sám dal dole tričko a mne sa vtedy naskytol pohľad na jeho vypracovanú hruď. Dlho som sa jej nevenovala pretože mi začal dávať dole kraťasy a rukou prešiel cez moje citlivé miesto, ktorého sa ešte nikto nedotkol. Kľakol si aby mi ich mohol vyzliecť potom zdvihol hlavu aby mi mohol pozrieť do očí. Po chvíli ma začal nežne bozkávať na vnútornej strane stehna pravej nohy. A postupoval pomaly vyššie. Čakala som, že ma pobozká aj na to miesto len to nespravil. Postavil sa a začal ma vášnivo bozkávať. Rukami zablúdil k mojej podprsenke a rozopol mi ju a vyzliekol. Potom ma nežne položil na posteľ a začal ma znova bozkávať na krku. Postupoval nižšie až k mojim prsiam a zahrnul ich bozkami. Jemne vsal moju pravú bradavku do úst a ja som vzdychla. Jeho ruka pomaly putuvala k môjmu drieku, potom na bok a nakoniec do môjho lona. Prstom odhrnul látku mojich nohavičiek a tým prstom do mňa vnikol. "Hmm....tebe stačí málo" povedal priam zvodne a začal sa venovať mojim perám. Nachvíľu prestal aby mu šikovne vyzliekol nohavičky a sebe rozopnúť a vyzliecť nohavice ,v ktorých bol naostro. Ten tu šiel asi naistotu alebo mal namierené prv úplne inde. Aspoň teraz by mohlo byť moje podvedomie ticho. Z vrecka ešte vytiahol kondóm a nasadil si ho. Keď som ho uvidela zamyslela som sa ako? "Neboj sa budem nežný" lišiacky sa usmial a položil ruky vedľa mojej hlavy a pomaly do mňa vnikol , ale nezačal sa hýbať. Ukazovákom mi prešiel po líci "si taká nádherná" Neviem či to myslel vážne, ale aj tak to poteší. Potom sa začal hýbať.... Tam a späť.... A znova. Nasadil pomalé tempo. Pomaly, ale isto som sa blížila k svojmu prvému orgazmus a on asi tak isto keďže zrýchlil. Keď sa tak stalo len tak sme vedľa seba ležali. Mala som opretú hlavu o jeho hruď a on ma palcom hladil po ramene. Po chvíli som zaspala.

Ďalšie časť 🙈 je taká trošku pikantnejšie, ale aj tak dúfam, že sa páči lebo no napísať to bolo... 😂 Nemala som veľmi veľa času tak preto tak neskoro 😊

Budeš MOJA! Where stories live. Discover now