3

2.2K 259 6
                                    

Sua memandang pelik ke arah Jungkook yang sedang membuka dompet milik nya itu . Sua menarik-narik perlahan hujung lengan baju Naemi embuatkan Naemi rimas . Naemi mendecit malas lalu mendekati Jungkook yang sedang menghulurkan beberapa helai kertas wang itu ke arahnya . " Thanks kook . " ucap Naemi dengan senyuman pendek dan menuju ke arah pintu bilik Jungkook .

Sua mengerutkan dahi melihat mata berair Naemi . Naemi menangiskah ?

Sua menuju ke arah pintu bilik Jungkook untuk keluar dari situ namun pantas Naemi menolak Sua ke belakang untuk menghalang Sua dari keluar dari bilik Jungkook lalu pintu bilik Jungkook ditutup dari luar dengan pantas .

" Mianhae , Yoon Sua! " jeritan bernada sedih kawan baiknya itu dapat didengari dari luar bilik . Sua meneguk air liurnya . Kenapa Naemi menolaknya untuk masuk ke dalam bilik lelaki ini sedangkan dia cuma peneman Naemi ke sini ?

Naemi perlahan-lahan mengangkat kepalanya apabila terasa bayang-bayang seseorang semakin mendekatinya .

Lelaki yang berwajah innocent itu tersenyum sinis , Sua meneguk air liurnya berbatu .

Wajah innocent lelaki itu serta-merta hilang . Lelaki itu berwajah sangat menakutkan , wajahnya sama seperti seorang psiko .

" You're officially mine now , honey . "

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

✄ t o b e c o n t i n u e

Ⓒ kawan yang dijual ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now