Jungkook membuka baju nya lalu dicampak ke dalam bakul baju kotor . Matanya memandang ke arah katil , dimana Sua sedang tidur itu .
Jungkook mengetap bibirnya lalu menuju ke arah katil . Dia naik ke atas katil lalu mendekatkan tubuhnya dengan tubuh milik Sua . Tangannya memeluk tubuh isterinya itu .
" Sua , mianhae kalau abang buat Sua marah sangat . Abang tau Sua masih tak faham . Abang dah kata , ibu dan bapa abang nak abang kahwin sebelum abang hari jadi abang yang ke-24 , so time kawan Sua si Naemi tu datang jumpa abang and bagitau abang yang dia cintakan kawan abang , memang abang tak ambil kesah sangat pasal tu sebab Naemi sepatutnya bagitau depan - depan dengan Yugyeom , so abang masa tu diam je time dia luahkan perasaannya terhadap Yugyeom macam abang ni Yugyeom , abang masa tu memang tak fikir panjang sangat , and masa tu juga lah , abang tiba - tiba teringat pasal ibu dan bapa abang yang nak abang kahwin sebelum hari jadi abang yang ke-24 , jadi abang bagi dia syarat untuk dia jual kawan nya dengan abang . Kawan baiknya . Sebenarnya , abang main - main saja , tapi tak sangkah dia betul - betul sanggup jual Sua kepada abang . So abang terima je lah . Tapi pasal Yugyeom , itu dia kena urus sendiri . " panjang lebar Jungkook bercerita walaupun dia tahu Sua pasti tidak mendengarnya kerana Sua sudahpun tidur nyenyak .
Wajah Sua dipandanganya lama , bibir nya didekatkan di dahi Sua lalu dicium lama dahi Sua . " Jalja . "
Bibir Sua pula dicium sebelum dia menuju ke arah bilik air .
☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆
✄ t o b e c o n t i n u e
Aku yakin banyak yang tak berapa nak faham ayat Jungkook yang panjang lebar tu sebab BM aku memang tak hebat sangat even aku ni orang yang cakap Melayu, haha.
YOU ARE READING
Ⓒ kawan yang dijual ↬ jungkook bts
Cerita Pendek17+ Sudah 14 tahun kita bergelar kawan baik, tetapi tidak sangkah, kau sanggup jual aku hanya kerana ingin mengahwini lelaki yang kau cintai selama 5 tahun? ©levright || 2018