" Terimalah hakikat yang awak dah menjadi milik saya , Yoon Sua . " Sua mengetap bibirnya . Selimut yang menutupi badannya yang tidak berpakaian itu digenggam nya semakin kuat .
" Diamlah , a - awak . " Sua mengalirkan air matanya . Jungkook mendengus . Sudah penat dengan perangai menjadi-jadi perempuan yang dibelinya oleh perempuan yang meminati kawan baiknya itu , Kim Yugyeom .
" Kau ingat , aku ni robot ? Tiada perasaan ? " Sua terdiam . Jungkook sudah mengubah panggilan mereka . Sayang-abang ke kau-aku . Itu bermakna Jungkook betul-betul tengah marah sekarang ini .
" Jujur aku kata , aku memang dah lama hilang sabar dengan kau sejak kau berkelakuan sial dengan aku . Yang kau menangis macam hantu kehilangan anak tu aku boleh terima lagi , yang kau kurang ajar berlebih - lebihan ni aku memang tak boleh terima . Bini jenis apa lah kau ni ? " Jungkook turun dari katil dan menghempas pintu bilik dengan kuat .
Sua memejamkan matanya lalu perlahan-lahan membuka matanya semula untuk memandang pintu bilik yang sudah tertutup rapat itu .
" Ta - tapi memang salah dia , dia yang tetapkan syarat palsu untuk Naemi dapatkan kawan dia . Ka - kan ? Dia memang patut dilayan be - begitu , kan ? " Sua mengesat kasar air matanya . Kakinya menapak lantai bilik dan dia menuju ke arah almari baju .
Baju jalan dicapai lalu dia menyarung pakaian tersebut ke badannya . Dia menuju ke arah pintu bilik dan terus menuju ke tingkat bawah .
☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆
✄ t o b e c o n t i n u e
YOU ARE READING
Ⓒ kawan yang dijual ↬ jungkook bts
Historia Corta17+ Sudah 14 tahun kita bergelar kawan baik, tetapi tidak sangkah, kau sanggup jual aku hanya kerana ingin mengahwini lelaki yang kau cintai selama 5 tahun? ©levright || 2018