Sua memerhati sekeliling ruang tamu itu . Kosong . Dia pantas menuju ke arah pintu utama rumah dan terus ke luar rumah .
Tiba-tiba , Sua teringatkan sesuatu . Tangannya pantas meraba bahagian poket jeans nya . Dahinya ditepuk . " Dompet aku ! "
Tanpa duit , macam mana dia nak bayar tambang teksi , bukan ?Sua memusingkan badan ke belakang untuk memandang rumah dua tingkat milik Jungkook itu . Air liurnya diteguk berkali-kali . Dia menggeleng . " Andwae . Aku jalan kaki je lah . "
Belum sempat langkah ke-6 nya , dia menghentikan langkahnya . Dia mengeluh malas . " Rumah dia ni memang jauh kalau nak ke rumah Naemi . Huh . "
Dia memusing ke arah belakang dan terus masuk ke dalam rumah semula . Kalau lah ibu dan bapa nya masih hidup , dia pasti yang Naemi tidak akan senang-senang menjualnya kepada orang lain .
Ya , dia hidup bersama Naemi sejak ibu dan bapa nya meninggalkan dunia ini . Dia dibesarkan dengan kasih sayang ibu dan bapa orang lain iaitu ibu bapa kepada Naemi , rakan baiknya yang selama ini dipercayai .
Sehinggalah Naemi menjualnya , dia sangat menyesal kerana meletakkan semua kepercayaannya di bahu Naemi .
Sangat menyesal .
Naemi memang seorang yang pentingkan diri sendiri . Dia benci Naemi .
" Aku benci kau , Jeong Naemi . "
☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆
✄ t o b e c o n t i n u e
YOU ARE READING
Ⓒ kawan yang dijual ↬ jungkook bts
Conto17+ Sudah 14 tahun kita bergelar kawan baik, tetapi tidak sangkah, kau sanggup jual aku hanya kerana ingin mengahwini lelaki yang kau cintai selama 5 tahun? ©levright || 2018