Jak rozwineliście znajomość?

3.7K 149 13
                                    

POPRAWIONE

Reiji - Wasza znajomość rozwinęła się dosyć nietypowo. On przychodził do ciebie i pytał się o wspólne spędzenie czasu na czytaniu. Często też polecał ci różnego rodzaju książki. Czasami ty też to robiłaś. Lubiliście spędzać czas w ten sposób, ale zdarzało się, że woleliście, np. wyjść na spacer lub pogadać przy filiżance herbaty.

Shu - Z Shu na początku zamieniałaś tylko pojedyńcze zdania, ale po jakimś czasie mogliście naprawdę długo romawiać. W szkole często też słuchaliście razem muzyki, a po niej lubił cię odprowadzać do domu. Bardzo się do siebie zbliżyliście.

Kanato - Kanato na początku zaczął z tobą rozmawiać dlatego, że był ci wdzięczny, ale po jakimś czasie naprawdę cię polubił. Czasami jednak irytowało cię, że mówi do swojego misia w twojej obecności przez co często się myliłaś w tym do kogo skierowana jest wypowiedź, a go to bawiło. Mimo to nadal uważałaś, że chłopak jest uroczy.

Ayato - Na początku chłopak cię wkurzał. Często pomimo twoich sprzeciwów zabierał cię do kuchni i kazał przyrządzać najróżniejsze potrawy. Mimo to jego pochwały sprawiały ci przyjemność. Po jakimś czasie polubiłaś spędzanie czasu z Ayato i nie musiałaś być zmuszana do pracowania w kuchni. Uważałaś, że chłopak jest zabawny na swój sposób.

Laito - Od waszego spotkania chłopak często do ciebie podchodził i zaczynał rozmowę. Czasem czułaś się w jego towarzystwie niezręcznie, gdyż jak tylko za bardzo podwinęła ci się spódniczka albo gdy miałaś zbyt widoczny dekolt, Laito nie umiał się powstrzymać od jakiegoś komentarza. Mimo to lubiłaś z nim rozmawiać z nie ukrywaną wzajemnością. Chociaż  niektórzy odradzali ci znajomości z rudowłosym to ty dalej utrzymywałaś z nim kontak.

Subaru - Zaczęłaś przychodzić do Subaru przed szkołą, aby pomóc mu w matematyce. Czasami też pomagałaś mu na przerwach. Chłopak niekiedy bardzo denerwował się, że nic nie rozumie przez co niektóre przedmioty w waszym otoczeniu cierpiały, ale szybko go uspokajałaś. Przez wspólne spędzanie czasu na nauce zbliżyliście się do siebie i zostaliście przyjaciółmi. Lubiliście rozmawiać w ogrodzie róż o wszystkim i niczym. Martwiło cię, że Subaru ma niską samoocenę dlatego jak najczęściej dawałas mu odczuć, że dla ciebie jest naprawdę ważny, co oczywiście doceniał.

    ***

I oto mamy za sobą drugą część preferencji. Musicie mi uwierzyć na słowo, że starałam się jak tylko mogłam. Mam nadzieję, że się podobało. Miłego dnia/wieczora/nocy i do następnego! ^^




Diabolik Lovers: Preferencje ||ZAKOŃCZONE||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz