Gdy jest na ciebie zły

2.1K 92 15
                                    

Reiji -  Po jakimś czasie postanawiasz go przeprosić i na spokojnie porozmawiać. Nie lubisz gdy obdarowywuje cię swoim chłodnym wzrokiem, a właśnie to ci serwuje, gdy go zdenerwujesz.

Shu - Po odczekaniu jakiegoś czasu przychodzisz do niego i przytulasz mówiąc jak bardzo żałujesz swojego zachowania. Chłopak z początku cię ignoruje, ale długo nie umie się oprzeć twojemu urokowi.

Kanato - Kupujesz mu zestaw misie i doczepiasz karteczkę z przeprosinami i wytłumaczeniem swojego zachowania. Chłopak oczywiście przyjmuje przeprosiny, ale prosi, abyś już mu nie kupowała pluszaków, bo ma ich za dużo, a żaden nie zastąpi mu Teddy'ego.

Ayato - Szykujesz mu coś dobrego do jedzenia, a chłopak zawsze zjada twoje potrawy z wielkim apetytem. Przez tak dobre posiłki nie umie się na ciebie gniewać. Przez żołądek do serca, nie?

Laito - Gdy chłopak siedzi obrażony na ciebie swoim pokoju przychodzisz do niego i bez słowa zaczynasz robić mu masaż. To sprawia, że się relaksuje i jego gniew mija.

Subaru - Najczęściej przeczekujesz ten czas. Boisz się do niego przychodzić widząc, że jest obrażony. Wiesz także, że potrzebuje czasu na przemyślenie sobie paru kwesti. Dopiero gdy sam do ciebie przyjdzie mocno go przytulasz i przepraszasz chyba z tysiąc razy.

Diabolik Lovers: Preferencje ||ZAKOŃCZONE||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz