ENDİŞE

40 16 5
                                    

Buragin agzindan:
Melek ameliyattaydi ve yaklasik 5 saat olmustu artik endiseleniyordumki tamda o anda doktor disari cikti.
"Merak etmeyin melek hanim gayet iyi irmak hanim son degerleri olcup size deger vericektir"dedj ve yanimdan ayrildi arkasindan 10dk sonra irmak cikti.
"Nasillar!?"
"Su anlik iyiler!"
"su anlik derken?"
"Melekte bir sıkıntı yok hersey stabil ancak derinde ic kanama riski cok yuksek!"
"Peki ne zaman cikarlar?"
"Derini normal odaya almicam onu yogunbakimda 1 hafta kadar bi surecte kalmasini saglicam ancak melegi bugun yogun bakima yarin normal odaya alirim!"
"Iyi sevindim!"irmak kucuk bir gulumseme atip gidince odadan ciktilar .melegin yuzu soluk ve buz gibiydi onun icin endiselendim ikisinide yogun bakima aldilar yanima bir hemsire geldi ve"bugun ikiside yogun bakimda olacak bu yuzden burda kalmaniza gerek yok bir aksilik olursa soyleriz!"dedi bu cok mantikliydi cunku kimsenin melegin ameliyat oldugundan haberi yoktu...

Eve gelince direkt olarak Gülay annem melegi sordu
"Oglum melek nerde?"
"O...seyy...!"
"Ne !"
"O bugun linalarda kalicakta  ben biraktim zaten aklin kalmasin anne!"dedim tamam diyerek mutfaga gecince direkt yattim cok yorgundum melegi dusunmeden yapamiyordum cunku ona deliler gibi asiktim...

BU BENIM HAYATIM  (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin