TEST

9 2 0
                                    

Bütün gece saysanız 3 saat uyumuştum burak işe gitmişti yorgunlukla kalktım yataktan. İlk işim üstümü başımı değiştirip eczaneye gitmek oldu.
   Eczaneye vardığımda testleri alıp hemen çıktım 2 tane almıştım.
   Eve gelir gelmez üstümü başımı çıkarıp tuvalete gittim ve testi yaptım sonucu bekliyordum 10 dk bekledim sonuç değişmedi tek çizgi hamile değildim ikincisinide yaptım oda aynı sonucu verdi. Üzüldüm mü sevindimmi anlayamadım. Ama olsun bebek işi bekleyebilirdi. Burak için yemek yapmaya başladım soğanın kokusu bidrmi bulandırınca burun tıkacı taktım burnuma.
    Kapı açıldı yaklaşık yarım saat sonra gelen buraktı bana bakarak haykıra haykıra gülmeye başladı
"NİYE GÜLÜYOSUN?"
"BEBEĞİM HAHA ÇOK İYİ OLMUŞ BURNUNDAKİ!" çok sinirlendim hemen çıkardım yemek hazırdı zaten.
"YA BURAK DALGA GEÇME SOĞANDAN Mİ-!" burağa kızarken yine midem bulandı ve koşa koşa tuvalete gittim kapıyı kitledim bu sefer. Kusmaya başladım tekrar.
"BEBEĞİM BU HİÇ İYİ DEĞİL HASTANEYE GÖTÜREYİM SENİ HADİ!" öğürmekten  burağı duyamıyordum bile.
"İYİYİM BEN!" diye bağırdım buruk bir sesle tekrar öğürdüm ardından.  Burak ani şekilde kapıyı açtı nasıl olduğunu bilmiyorum ama yapmıştı.
"İTİRAZ YOK HASTANEYE!" kolumdan tuttu beni ama yine kustum." Çık dışarı burak lütfen!" bana kıyamayıp çıktı dışarı. Kusmaya bir süre devam ettim. Yaklaşık 20 dk sonra çıktım banyodan. Burak benü görünce yüzünde bir şok ifadesi belirdi...

BU BENIM HAYATIM  (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin