Sabah burağın öpücüklerini hissettim yüzümde.
"HMM" diye uyardım onu ayrılması için ama tam tersi boğacak gibi öptüğünde hemen gözlerimi açtım. "BURAK BOĞUCAKSIN BENİ!" Burak sadece pid pis gülüyordu yüzüme.
"Uyanman için yaptım sevgilim"
"Boğuyordun ama!" sinirlenmiştim. Sadece gülüyordu.
"Daha iyimisin?"
"Iyiyim!"
"Sakin ol sevgilim. Büyük bir tatile geldik ve yatıyorsun. Hadi kalk denize giricez!" birden bire yüzünde bi ikilem belirdi.
"Ama ya yine hasta olursan? Yeni düzeldin!"yüzüne doğru gülümsedim.
" Bende seni izlerim o zaman olmazmı? "
" Eminmisin? "
" Neden öyle dedin? " bana doğru yaklaştı" Eğer yanımda olmazsan oradaki bekar kızlar sulanır bana katlanmsk istiyosan bana hava hoş tabi sevgilim! "pis pis sırıtıyordu of çok sinirlendim.
" Tamam gelirim! "giyinmeye başladım 2 farklı bikinim vardı hangisi vicudumu daha güzel gösterirdi biri siyah çizgili diyeri ise beyaz çiçekliydi
Beyaz olanı bana daha çok uyum sağlıyordu hemen üstüme giyip belime pareyo bağladım. Burağın yanına gitmek için yeltendiğim sırada kolumu kapının demirine vurdum. "AH!" çok canım yanmıştı. Burak inlememi duyar duymaz yanıma geldi.
"SEVGİLİM NOLDU?"
"İyiyim sadece kolumu çarptım." burak kolumu elleri arasına aldı. "Sevgilim hemen şişmiş kremle ovalayım ve biraz buz koyalım ağrısını alır!" onaylamaz şekilde başımı salladım.
"Yok iyiyim bişeyim yok sadece bi anlıktı geçti gitti." gülümsedim. Bana inanmaz gibi bakıyordu sanki.
"Çok sakarsın!"biraz bozuldum lafına umursamadan kspıya doğru ilerledim." HADİ AMA ÇIKMIYORMUYUZ?! "biraz bağırmıştım. Hemen çıktık evden ancak kolumun ağrısı artıyordu burağa söylersem beni feci şekilde gömerdi. Yok sakarsın yok bilmemne çekemezdim kolumu dinlememeye karar verdim ve devam ettim. Plajs doğru gittiğimizde köpük partisine rastladık.
" NE DERSIN GİRELİMMİ?" Burağın teklifi gayet iyiydi bu acımıda unuttururdu bana. Çok güzeldi parti altımdaki pareyoyu çıksrıp bi kenara koydum hem ıslanıyorduk hem dans ediyorduk hemde üstümüze köpükler yağıyordu.çok zevkliydi burak bana doğru gelip"aşkım bişeyler içmek istermisin? "
" Yok istemiyorum. "
" Neden? "
" İçince başıma kötü şeyler geliyor. Sen içmek istersen iç. "güldüm samimiyetsizce.
" Bir bira en azından birtanecik benim için? "
" Dur o zaman şey, kokteyl alalım! "
Garsonun yanına çağırdı." İKİ TANE ALKOLLÜ MEYVE KOKTEYLİ ALALIM! "garson sparişi alıp gitti.
Kolum ağrımaya devam ediyordu ama bunu burağa göstermemeliydim. Kolum resmen yeşermiş gibiydi. Zonklarken bileğime doğru vurdu ağrısı.
Garson geldi ardından ve kokteyllerimizi verdi. Hoş görünüyordu. Yavaş yavaş bitirdim.
" İKİNCİYE NE DERSİN?" kolumun ağrısını geçirir belki diye umutsuzca başımı salladım yine.
"MELEK DURGUNSUN NOLDU?" hemen farketmişti.
"Bişey yok sevgilim dalmışım sadece süper burası. Ama biraz başım ağrıdı. Sahile doğru gidelimmi hava da kararıyor. Gün batımını izleriz!"
Bu mükemmel teklife hayır diyemezdi.
"TAMAM SEVGİLİM ŞU KOKTEYLİMİZİ İÇELİM GİDERİZ!" sesten biraz yüksek sesle konuşuyordu ama ben ona odaklıydım o yüzden duymam zor olmuyordu.
"Burak şimdi gidelim kokteylimizle"
Tamam der gibi başını salladı ve elimi tuttu ağrımayan elimi diper elime kokteyli aldım ama acıyordu ne kadar dayanıcam bilmiyordum ancak son gaz devam ediyordum. Sahilin önündeki şezlonglara oturduk uzanmak istedi burak. Bende eşlik etmek istedim ancak kokteyli sağlam olan elime aldım masa yoktu acıyan kolumla yükümü üstüme alınca olanlar oldu. "NALET OLSUN SENİN GİBİ KAPININ BEN VARYA OF ÇOK ACIYOR AH!" küfür edicektim neredeyse kokteyl üzerime döküldü yetmezmiş gibi sakat kolumun üstüne düştüm. Burak aniden elindeki kokteyli attı ve benimle ilgilenmeye başladı.
"NOLDU MELEK!"
"OF KOLUM BURAK ÇOK ACIYOR!" ağlıyordum acıdan söylenirken.
"SAKİN OL AMA NASIL YANİ NEDEN SÖYLEMEDİN BANA? O KADAR SORDUM SANA DİMİ AH MELEK YA BAKAYIM KOLUNA" kolumu birden çekince acım beş katına katlandı
"AH.. AH..BURAK NOLUR BIRAK !"
daha çok ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra kolumu kendime doğru çektim.
"SEVGİLİM ÖZÜR DİLERİM. CANINI YAKTIM. ŞİMDİ BIRAKTA YAVAŞÇA BAKAYIM LÜTFEN?" sesi yumuşaktı kolumu ona doğru uzattım. Şok geçirmişti resmen. Ben gözyaşlarımdan göremiyordum kolumu bulanıktı.
"MELEK KOLUN... KOLUN ÇOK MORARMIŞ VE ŞİŞMİŞ NE YAPICAZ OF HASTANEYE Mİ GİTSEK EVET EVET HASTANE EN İYİSİ!"
istemiyordum hastane filan tatilimizi berbat etmek istemiyordum. Geleli daha 4 gün olmuştu.
"BURAK LÜTFEN İSTEMİYORUM HASTANE.. LÜTFEN?" gözyaşlarıma kıyamadan sildi elleriyle
"TAMAM SEVGİLİM AMA ÖNCE Bİ BAKTIRALIM YİNEDE BURADA ANLAYAN BİRİLERİ VARSA?" sesi çok yumuşaktı "Olur" diyebildim sadece eve doğru yol aldık kumlara basa basa her bastığımızda ayak izimiz çıkıyordu. Çok güzeldi. Odamıza gelir gelmez burak üstümü değiştirmemi söyledi. Hrmen dediğini yaptım yatağa girdim kocam da geldi ve kollarında uykuya daldım acımı aldırmadan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENIM HAYATIM (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı
ChickLitşimdiki hayatlari daha da ask dolunca anladilar birbirlerinin degerlerini ama bu oyle bir deger ki uğraştiriyor bizi