(3.5 ay sonra)
Kahvaltı yapıyorduk sevgilimle işe uğurlicaktım onu. Kapı çaldı aniden.
"BEN BAKARIM SEVGİLİM" burak yavaşça kapıyı açtı gelen annemdi abimle başks bi eve taşıdıklarından göremiyordum onları elinde yumurta salatasıyla geldi bayılırım yumurta salatasına. Tabaklara bölüştürdü annem ve sofraya koydu.
"Yavrum nasılsınız bakalım iyimisiniz?" annemin sorusuna karşılık vericektim ama yumurta burnuma o kadar kötü koktu ki elimi ağzıma götürüp tuvalete koştum kapıyı ardımdan kapatrım ama kilitlemedim. Burak ardımdan geliyordu. Kapıyı tıkladı. "SEVGİLİM NOLDU İYİMİSİN? NEYİN VAR MELEK!" kusuyordum sadece. İçeri girdi manzarama aldırmayarak.
"MELEK KUSUYORSUN!"hemen tuvaletin yanındaki peçete rulosunu alıp 2 parça peçete aldım ve ağzımı sildim ardından da sifonu çektim tabi ayapa kalkmak isterken başım döndü birden yıkıldım." MELEK NEYİN VAR İYİ GÖRÜNMÜYORSUN!"
Beni kaldırıp lavaboya doğru eğdi suyu açtı ve yüzümğ yıkadı.
"SEVGİLİM BEMBEYAZ OLDUN. HASTANEYE GİDELİM!" Hayır dercesine kafamı salladım. O anda anmem kapıya vurdu sesi hiç endişeli gelmiyordu. İçeri girdi.
"Burakcım bizi melekle bi yanlız bırakırmısın yavrum?" hiç ikiletmeden dışarı çıktı burak.
"Kızım iyimisin?"
"iyiyim anne kusura bakma bidem kalktı birden üşüttüm sanırım?" annem bana doğru baktı başımı okşamaya başladı. Bende açıklama tapmaya başladım
" bir iki aydır diyet yapıyordum biraz kilo almışımda direncim düştü heralde." annem anlsm veremez gibş baktı.
"EN SON NE ZAMAN ADET OLDUN YAVRUM?" şaşırmış gibi bsktım yüzüne.
"Anne ne alaka ki şimdi?"
"Sen söyle bakalım? Ne zaman oldun.
" bir buçuk ay önce filan ama arada oluyo böyle zaten üşüttüm ya! "
" KIZIM SEN HAMİLE OLABİLİR MİSİN ACABA? "imalı imalı bakıyordu bana doğru annem.
" ANNE SAÇMALAMA KORUNUYORUZ BİZ! NE BEBEĞİ! "
" Korkma yavrum gayet doğal ve güzel bişey bi test yaptır istersen?"
Kafam katışmıştı ama burakta korunuyordu bende yani olamazdı bu. Aklıma takılmıştı yinede.
Tuvaletten çıktığımda burak yüzüme çok korkmuş bir şekilde bakıyordu.
" Hayatım iyimisin? Korkuttun beni!
"Sevfilim özür dilerim iyiyim midem bulamdı biraz." mazikçe gülümsedim. Sarıldı hemen burak bana.
"DİYET YAPIYORSUN NE ZAMANDIR ÜŞÜTTÜN VİTAMİNSİZ KALDIN GÖRDÜNMÜ?"
"Haklısın hayatım" burak saçımı okşayıp yemek masasına doğru yürüdü ama bende iştah kalmamıştı.
"Şey burak ben biraz dinlensem olurmu canım bişey istemiyor yorgunum." oflayarak baktı yüzüme
"Ama hayatım birşeyler ye halsiz kalırsın öyle" başımı salladım olmaz diye.
"Peki yat dinlen bakalım" odama çıkarken annemin söyledikleri geldi aklıma. Acaba gerçekten hamile olabilirmiydim yarın burak işe gider gitmez bi hamilelik testi alıp yapmam gerekiyordu yoksa rahatlayamazdım. Pijamalarımı giydim ve yatağıma uzandım. Uyuyakalmışım..
Burağın sesiyle irkildim yatmak için yatağa giriyordu. "iyi geceler sevgilim"
"hmm iyi gece-" çoktan uyumuştum bile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENIM HAYATIM (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı
ChickLitşimdiki hayatlari daha da ask dolunca anladilar birbirlerinin degerlerini ama bu oyle bir deger ki uğraştiriyor bizi