Burakla birlikte hemen hazırlanıp çıkmaya hazırdıkki "bu iki gecenin intikamını alıcam senden" diye fısıldadı duymuştum tabi. Duymamazlıktan gelerek güzel denizlerin okyanusların tarihi yerlerin her köşesini geziyorduk çok güzeldi. buraya milyonlarını yatırmış olmalıydı.mutluluktan deliye dönmüştüm.
"Burak nuranın her köşesi çok güzel!" dedim iç çekerek.
"Sen iste her zaman geliriz sevgilim"
Allahım bitiyordum ona. Yavaş yavaş gezimizin sonuna gelirken çok yorulmuştum"Burak artık eve gitmek istiyorum "
" tamam hayatım gel"ancak ne yaptığını anlamadan beni kucağına aldı."burak ne yapıyorsun herkez bize bakıyo ama" utanmıştım burağın omzuna gömdüm kafamı bana sırıtarak bir bakış attı"Hayatım yorgunluğunu görebiliyorum sanki yürüyebileceksinde.!" burağın söyledikleri doğruydu çok yorgundum. Beni hemen odamıza götürdü ve yatırdı kıyafetlerimle. İçeri doğru giderken seslendim ona"BURAK ŞEY ACABA BİRŞEYLER Mİ İÇSEK!? "dönüp bana baktı bir süre" Ne gibi bişeyler? "
" TEKİLA, VİSKİ, VOTKA NE VARSA! "
Çok tuhaf gülüyordu bana bakarak.
" Ne ya içemezmiyim kocamla! "
" bekle geliyorum! "içeri gitti yaklaşık 10 dk sonra birsürü alkolle
geldi içeri gözlerim açılmıştı TEKİLA
ile başlamak istedim elimi durdurdu
"Bekle yavaş içicez sarhoş olmanı istemiyorum."bu uyarısı bile şirin gelmişti bana bende biraz dalga geçtim" MERAK ETME YILLARIN ALKOLİĞİ DURUYOR KARŞINDA! "deyip güldüm burağa ve ilk şatı attık bile sonra iki sonra üç dört beş altı derken sayamıcak hale gelmiştim." OF SIKILDIM BEN LİMON YEMEKTEN BİRAZ VİSKİYE NE DERSİN?! Bence gayet iyi bir teklif yapmıştım burakta gülerek kabul etti ama ilk önce uyarısını yaptı" Çarpmıcağına eminmisin? "
" BAK KOCACIM BENİ HİÇBİRŞEY ÇARPMAZ ANLADINMI! "diyerek güldürmüştüm onu kafama fiktiğim viski beynimde birkaç şarteli attırmıştı bile ama olsun umursamadım konuştuğumuz o kadar şey vardı ki onu da sarhoş ettiğim belliydi deli adam seni çok seviyorum keşke iç sesimi duysan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU BENIM HAYATIM (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı
Chick-Litşimdiki hayatlari daha da ask dolunca anladilar birbirlerinin degerlerini ama bu oyle bir deger ki uğraştiriyor bizi