TATİL

18 1 0
                                    

Dün geceden beri ne kadar zaman geçti bilmiyorum yavsşca gözlerimi araladığımda lüks bir otel odasındaydım dün ne olmuştu aklıma kıyafetlerim geldi ve üstüme baktım üstümde geceliklerim vardı. Otel odasını süzmeye başladım müstakil bi ev gibiydi tek katlı canlarla kaplı yan yana odalar ve karşımızda deniz vardı palmiyeler güneşle birlikte odamıza gölge düşürmüştü etraf kumdu çok güzel görünüyordu ama tek eksik buraktı heryere bakmıştım ama bulamamıştım onu. Tam o anda kapoyı biri açtı ve elinde kahvaltı tepsisiyle içeri girdi.
"Burak! Bende sana bakıyordum?"
"burdayım karıcım sana özel kahvaltı hazırlattım."
"teşekkürler kocacım" gülümsiyerek baktım yüzüne burağın.
"dün gece-?" tam soruma devam ederken beni böldü açıklama yspmaya başladı.
"dün gece çok güzeldi ama tekne sarsılınca miden bulsndı kustun sonrada halsiz düşüp bayıldın hiçbirşey yemedinmi sen ya! Niye yemiyorsun? Neyse sonra bütün gece uyudun giydirdim seni 2 saat öncede buraya geldik" içimden "off çok yakışıklı" diye geçirdim. Kahvaltımı yapıp duşa girmemizi söyledim geziye gidicek tik
"olmaz geç kalırız ama eğer-"
"eğer?"
"eğer birlikte girersek sorun olmaz!" dedi burak coşkuyla. Şoka uğramıştım.
"Ama burak şey olmaz ki!"
"Neden bi sorun mu var?"
"Hayır ama şey utanırım!"
"kimden" gülücük attı bana doğru.
"Ya burak dalga geçme senden işte!"
"sevgilim biz düngece seviştik ne utanması"
"Ama geceydi içte"
"hayatım ben senin kocanım benden utanmana gerek yok" dediği anda kendi tişörtünü çıkarmıştı bile bana doğru baktı ve çıkarmsm gerektiğini söyledi kafamı sallaysr çıkardım üstümdekileri tamamen çıplaktım. Jakuziye oturdum . Burak jakuzinin içine duş jeli döktü bolca su yükseldikçe ve köpürdükçe utanmam azaldı oda girdi Jakuziye. beni kendine doğru çekti ve öpmeye başladı bende karşılık verdim tabi boynuma doğru indiği sırada dul başlığı kısmını açtım ve başımızdan aşağı su akıyordu burağın ksfasına şampuan döktüm oda aynısını bana yspıyordu ne yaparsam aynısını. Sonra hafifçe üzerime yeltenince ben çoktan saçımı durulamıştım ve o yüzden bornozumu giyip çıktım jakuziden.
"Ama kaçıyorsun sen!"
"geç kalıcaz ama burak"
"Gitmesek olmazmı?"
"O zaman balayının ne anlamı kalır ki burak?"
Oflafı hafifçe ve giyinmeye başladın acabs biz 2 aşığı neler bekliyordu?...

BU BENIM HAYATIM  (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin