UYKU

9 3 0
                                    

Sabah olmustu ancak Burak hâla gelmemisti.telefonumda cağrı da yoktu.bu adam nerde diye sorarken kendi kendime annem asagi kahvaltiya cagirmisti.
"Melekkk!hadi kizim kahvalti hazir!"
"Geliyorummm!"
Asagi indigimde gereksiz abim hayatinda bana ilk defa "gunaydi melek!"dedi.
"GÜNAYDIN MI SEN CİDDİMISIN YA!"
"Gayet ciddiyim ama senin o seni yanliz birakmayan kocani goremedim!"dediginde devrelerim yanmisti nasil kocan diyoru anlamiyordum o benim sozlum
"Bilmiyorum!!."
"Aaa hic yakistiramadim nasil yok beyfendi seni birakmazdi o!"
"Offf YOK İŞTE ANLAMIYORMUSUN YA GERCI SENIN ANLAMAMAN NORMAL SALAKSIN CUNKU!!!"
"Anne şu kizina bisey soyle elimde kalicak!"
"Kizim abin o senin!"
"BENIM ABIM FALAN DEGIL O SADECE FİİLEN YANIMDA OLAN GERCEKTE SADECE ADI ILE BULUNAN BIR ŞAHIS VE BU BENI HIC İLGILENDIRMIYOR!!"
"Sakin ol!"
"SEN ANCA OGLUNU KORU BENIM ISTAHIM KACTI YEMICEM!"dedim ve evden ciktim "kahretsin!!"telefonum icerde kalmisti ancak ben o eve birdaha girmem o yuzden ilaydalara gitmek icin taksi ye bindim ancak geldigimde kimse yoktu bu sefer lina lara gitmek icin yola ciktigimda onlarda evde yoktu offf ne yapicam ben simdi diyerek linalarin kapisinin onunde oturup beklemeye koyuldum ancak goz kapaklarim agirlasiyordu ve uyumak istiyordum vicudum titriyordu ama uyursam hasta olabilirdim ancak bu uyku beni yenmisti...

BU BENIM HAYATIM  (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin