GÜVEN

13 1 0
                                    

Gözüme gelen ışıkla irkildim. Neydi bu şimdi. Gözlerimi yavaşça açtım  Irmağı gördüm.
"IRMAK!"
"Evet hastamızmda uyanmış!" diyerek burağa baktı. Burak endişeyle beni süzerken yedirgin olmuştum.
"Neden burdayız?"
"Dün gece fazlasıyla kusup bayılmışsın! Burak getirdi seni."
Burak araya girdi aniden.
"ŞEY İYİMİ NEYİ VARMIŞ LÜTFEN IRMAK SÖYLE!"ırmak gülümsedi biraz. "Sakin ol burak gayet iyiler birazcık oyun oynamışlar sadece!"
Ha ne diyordu bu ya.
"NE? NE ANLAMADIM!"
"BEBEĞİNDE KARINDA GAYET SAĞLIKLI. BULANTILARININ SEBEBİ HAMİLE OLMAN. BİLMİYOR MUYDUNUZ?" anlam veremeden karnıma baktım annem haklıydı hamileydim ne hamilemiydim nasıl ya?
"Şey ama ırmak biz korun-"
"Bazen ne kadar korunsanızda bir mucize olabilir bebeğinizde sizin mucizeniz!" çok sevinmişti ırmak ben o sırada burağa bakıyordum bi tuhaftı ne sevinmişti ne de sevinmemişti.
"Şey ama ben test yapmıştın negatifti." hayla gözüm buraktaydı gözleri karnıma bakıyordu.
" Her hamilelik testi aynı sonucu vermez yani hatalı sonuç verebilir"
"ANLADIM" burak aniden gözünğ heyecanla ırmağa çevirdi.
"KAÇ AYLIK PEKİ CİNSİYETİ NE ESMER Mİ BEYAZ MI?"
doktor ırmak aniden gülmeye başladı. "Ay ilahi burak bey bebeğiniz daha 3 aylık cinsiyeti 1 ay sonra belli olur ancak şuan göstermedi" burak heyecanlanysnıma eğildi.
"SEVGILIM ANNE BABA OLUYORUZ!" başımı salladım mutluydum aslında. "SEN IYIMISIN?"kafa salladım evet dercesine. Irmak bize doğru döndü görüşürüz dedikten sonra çıktı hastane odasından.burak rlini yüzüme koydu ve konuşmaya başladı
" Sevgilim sevinemedinmi? "
" Ha.. H. Hay... Yır. Hayır! Sevindim şok oldum sadece "
Gülücükler çıkıyordu ağzımızdan ama brn hazırmıydım bunu bilmiyordum. Burağın eli yavaşça karnıma gitti "Şimdi bizim burda bebeğimizmi var?" kafamı salladım.
"Srvgilim çok durgunsun söylemek istediğin bişey mi var?" haklıydı ona söylemek istediğim birşeyler vardı. "Burak ben-" o amda kapı açıldı ve dr. Irmak içeri girdi.
"EVET CANIM SON KONTROLLERİN DE YAPILDI BEBEĞİNİZDE SENDE ÇOK İYİSİN EĞER SORMAK İSTEDİĞİNÜZ BİRŞEY OLURSA BEN BURDAYIM HADİ ŞİMDŞ SŞZŞ TABURCU EDELİM!" gülümsiyerek tekrar çıktı ırmak. Burak elümi tuttu. "Hayatım birşey söylüyordun?" of ne yapıcam ben şimdi. "Önemi yok hayatım evde konuşuruz çabucak çıkalım hastaneden de gerisi önemli değil!"
Başını salladı onaylarca...
     Yaklaşık 20 dk sonra çıkabildik hastaneden çıkış işlemleri vesayre baya bi uğraştırdı. Burak bir müzik kanalı açarak neşeli neşeli gidiyordu ama benim kalbim çarpıyordu sanki boğuyorlardı yavaşça" BURAK ARABAYI DURDUR"
ani bir frenle durduk. Hemen kapıyı sçıp çıktım ve yürümeye başladım.
"MELEĞİM NE OLUYO BİRŞEYİN VAR SENİN!" çok sinirlenmiştim. Neden bilmiyorum ama patlama zamanım gelmiş gibi hissediyordum.
"BAK BURAK BEN ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ HEP BİR BEBEK SAHİBİ OLMAK İSTEDİM ÇOCUKLARIDA SEVERİM AMA ÇOK KORKUYORUM HAZIR DEĞİLMİŞİM GİBİ BİLMİYORUM HERŞEY ÇOK KARIŞIK İYİ BİR ANNE OLABİLECEK MİYİM BUNU BİLE BİLMEZKEN 3 AYLIK HAMİLE OLDUĞUMU ÖĞRENİYORUM. EVET TAMAM SEVİNDİM AMA ÇOK KORKUYORUM ANLAMIYORUM NEDEN BÖYLEYİM AMA KORKUYORUM BURAK KORKUYORUM... "gözlerimden yaşlar akmays başlayınca burak yanıma grldi ve gözyaşlarımı parmaklarıyla sildi.
" Meleğim, sevgilim, sevdiğim kadın, sen dünyanın en iyi insanıyken nasıl böyle düşünrsün rn dünyanın en iyi annesi olucaksın sakın korkma ben srnin yanındayım dülersen ben kaldırırım seni hatta bazen birlikte düşeriz birlikte kalkmasını da biliriz. Sen sakın korkma bizimkisi bir aşk meyvesi olucak düşünsene! Sana benzerse yaktı valla beni ama olsun sana çeksin. Sen bu bebeği istiyorsun bunu biliyorum sevgilim gözlerinde görüyorum bunu merak etme herşey çok güzel olucak. Akışına bırak tamam mı? "o kadar güzel konuşmuştuki hemen sarıldım burağa" Düştüğümde tutarmısın beni? "" Elbette sevgilim. Ancak şunu bilki srni hiçbirşey düşüremez! "allahım çok güzel konuştu dayanamayıp dudaklarına yapıştım biraz öpüştük ve mutlu mutlu evimize gittik. Çok mutluydum çünkü ailem yanımdaydı kocam bebeğim annem abim. Ha abimi sorarsanız evet barıştık sorun yok aramızda artık. Artık tam bir aile olucaktık bebeğimizle birlikte...

BU BENIM HAYATIM  (HUYSUZLUK DIŞI)tamamladı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin