Daeseng: Alınan ödüllere "ödül" demek yerine "daeseng" denir.
Mixtape: Rapper Line'ın bireysel olan rap albümleri. Hoseok'un mixtape'ine Hixtape deniliyor. (İsminden uyarlama gibi şwnfekşekflwiwm)
Mv: Music Videos demek. Bir bakıma türkçe meali klip oluyor.
Stream: İzlenme kasma anlamına gelir. BTS yeni bir Mv çıkarttığı zaman sürekli klibini izleyerek izlenme sayısını yükseltmek.
Debut: Bir kalıp vardır. "Debut zamanı ARMY'im" Yani bu BTS'in ilk çıkış yaptığı zamandan beri ARMY'im anlamına gelir.
Shipper: Üyeleri birbirleri ile yakıştırmak anlamına gelir. (Friendship) Arkadaşça veya başka türlü anlamda shiplemek.
Oppacı: Üyelerden bir tanesini aşırı derece de sevip onu kendi ile hayal etmek gibi anlamlara gelir.
Shipwar: İki kişini sadece kendi shiplerini kabullenmesinden doğan bir kavgadır.
Moment: İki üye yakın olduğu zaman ve sarıldıkları zamanlar o iki üye için "moment" verdi denir.
Bias: Bir kişinin üyelerden kendine en yakın bulduğu veya hareketlerinin benzediği için yerinin onda farklı olması gibi bir şey. (Bu nasıl cümle error292928291)
Maknea: Grubun en küçük üyesine denir. Örnek; Jungkook
Hyung: Grubun en büyüğüne denir ve üyeler kendinden büyük volan kişiye Hyung der. Örnek; V, Jin'e seslenirse "Jin Hyung" diye seslenir.
Maknea Line: Jungkook,Jimin,V
Hyung Line: Jin, J-Hope, Suga, RM
Rapper Line: RM, J-Hope, Suga
Vokal Line: Jin, V, Jimin, Jungkook
♡ oy vermeyi unutmayın ♡