Jackson
Már lassan eltelt egy hét, hogy Jinyoung hozzánk költözött.
Azóta nem csak a haverok lógtak egyre többet nálunk, hanem Jaebum is és Luhan is sokszor csövezett a szobámban.Viszont a kevés kellemetlenségért cserébe Jinie velem volt. Velem aludt, velem kelt, velem tanult, velem járt iskolába, ahol mellettem ült...
Imádtam és védtem immár kötelességből is, mert a napokban találkozott nagybátyámmal.
Hát, mit ne mondjak, büszke voltam rá. Hiába mondtam, mivel érvelt Mark - hogy az anyja az egyik legnagyobb ellenséges csoport vezetőjével kavar - még így is ugyanúgy állt az öreg előtt: kihúzta magát, a szemébe nézett, és kis ártatlan hangon megmondta, hogy neki többé nincs anyja, de nem is hajlandó illegális ügyekbe keveredni. Mark ezt kicsit vonakodva ugyan, de fordította.
Bácsikám először furán méregette, de nénikém berontott a szobába, magához ölelgette a megilletődött Jinyoungie-t, és kijelentette, hogy ha kell, törvényesen is elintézteti, hogy nálunk maradhasson.
Az öreg itt megakadt. A törvény volt mindig is a varázsszó,amit ha a nénikém kiejtett a száján, bácsikám fülét-farkát behúzva pitizett.Mondjuk az kezdett nagyon aggasztani, hogy nem nagyon tudott kilábalni betegségéből. Estére általában hőemelkedése lett, éjszakánként volt, hogy belázasodott, de szerencsére ez ritka volt már.
Namjoonnak megmondtam, hogy a fogadást nem teljesítem. Legnagyobb meglepetésemre csak röhögve legyintett, megjegyezve, hogy puhány vagyok, persze nem ezekkel a szavakkal. Amint ezt Jinyoung meghallotta, úgy lebaszta a szőkét, hogy az rendesen megijedt tőle.
Félelmetes, hogy mindenki, aki megismerte Jinie-t, elkezdett változni.
Kulturáltabbak lettünk. Kevesebbet káromkodtunk. Tiszteletteljesebben viselkedtünk. Elkezdtünk figyelni az órákon. Fejből írtuk a dolgozatokat.
Várjunk csak! Bejártunk az iskolába!Majd az őszi szünet egyik napján a srácok elhívtak bulizni.
Már rám fért a lazulás, de Jinyoungie-t kicsit félve kérdeztem meg. Nem akartam, hogy bármibe is belekeverni, hiszen ezek elég durva esték szoktak lenni.
- Jinyoug! - álltam meg a konyha ajtajában, ahol ő épp a Bambival... teázott?
- Hm? - annyira eszméletlen aranyos volt, ahogy rám pislogott a nagy szemeivel!
- Lesz egy buli. Amolyan házibuli. A srácok mennek, meg én is akarok. Jössz velünk? Luhan... hyung - még mindig fura volt hozzátenni a nevéhez, de Youngie megkövetelte - Téged nem kérdezlek, mert úgysem jönnél - vontam vállat.- Igaz. Ma jön haza Tao és Yixing. Kris sem lesz elérhető - vigyorgott a bögréjébe.
-Nem nagyon van kedvem menni - rázta Jinie is a fejét - Menj nyugodtan, nem kószálok el - nyugtatott meg komolyan.Csak bólintottam, és már mentem is készülődni.
De egész végig csak az a nagy szempár járt a fejemben.
Ugyan Jinyoung nem tudta, de most, hogy közénk tartozott, veszélyes lett volna egyedül mászkálnia. Hála az égnek, eddig hallgatott rám, de nagyon félek, hogy egyszer csak eltűnik...
Meg mertem volna már azt is kockáztatni, hogy nem egyszerűen
féltem, hanem szeretem is.Végül gyors köszönés után elindultam találkozni a fiúkkal.
A buli már javában pörgött, sokan piásak meg más, fura állapotúak voltak már.
- Ki ma a díler? - kaptam el egy teljesen beszívott egyedet, akinek szemeiben semmi értelem nem látszódott már.
- Asszem Namjoon. Vagy valamelyik közülük - rúgta odébb undorodva BamBam az egyik jeges földön fetrengőt.
Idegesen morogtam egyet. Ha Nam megjelenik valami... már számunkra is durva cuccal, akkor jön a rendőrség kellemetlenebbik fele. Akkor pedig még nekik is pucolni kell, nem csak nekünk.De csak túlléptem a dolgon, és belevetettük magunkat a buliba.
Komolyan jól szórakoztam a többieken, mert kicsit jobban bírom a piát, mint ők.
BamBam és Gyeomie hamar le is léptek (vagy csak felvonultak szobára), de azt is sikerült meglesnem, kiért is rajong annyira Jae mostanság. Hát csak nem egy édes kis nyuszit halászott el Namjoon mellől?! Kis cukik...
Ha már itt tartottam nehezen forgó gondolataimban, Namot egy igazi kis hercegnővel az ölében találtam. A fiú egyre csak szedegette ki a szőke kezéből az italokat, és adogatta a mellettük elhaladóknak. Namjoon látszólag nem kicsit volt már becsiccsentve - vagy szívva - így észre sem vette, hogy párja jóvoltából egy ideje már csak vizet iszik...
KAMU SEDANG MEMBACA
Megszoksz, vagy megszöksz (Befejezett)
Fiksi PenggemarEzúttal a leginkább Got7 tagok vannak középpotban. :) A szereplők jelleme és életkora nem (feltétlen) egyezik a valósággal! Helyenként 18+, de nem írom ki a részek elé, mert lusta vagyok. Yaoi! A szerkesztőm még mindig: #CamilleBurton Jinyoung élete...