again pink eyes...

189 24 2
                                    

-აქ რა ჯანდაბას აკეთებთ? -ვკითხე ჩემს წინ მდგომ სამ ბიჭს.

-საქმე გვქონდა და მოვედით იუმი როგორ არის?- მომაყარა სათქმელი ჯონგინმა.

-კარგადაა, მაგრამ ეძინება ეხლა და მერე ვისაუბროთ.

-იოკოო ნაყინი სადაა?- უეცრად იუმის ხმა გავიგე და მალევე მოვიდა კართან.

-რატომ ადექი? -ვკითხე.

-ესენი აქ რას აკეთებენ ჯერ ეგ გამაგებინე. -ჩაიბუზღუნა და გრძელი ჯერისე აჩეჩილი თმა უფრო აიჩეჩა.

-დალაპარაკება გვინდაო და მაგიტო მოვიდნენ. მიდი შენ დაიძინე დაისვენე  და მე დაველაპატარაკები. -ვუთხარი და გავუღიმე, მაგრამ ამის მაგივრას ჩემს წინ დადგა.

-აბა ეხლა მოდი მოვრიგდეთ. არ შეეხებით არაფერს და ერთი გაბრაზებაც და გისვრით გარეთ. -უთხრა მათ რაზეც პასუხი ქაიმ გასცა.

-კარგი მოსულა და ეხლა შეგვატარე.

-მოდით. -სახლში შევედით და კარი მივკეტე.

-იუმი ისევ ვარდისფერი ფერის თვალები რატომ გაქვს? -კითხა ჯონგინმა იუმის, რომელის შოკოლადის ნაყინს ჭიქაში ალღობდა.

-იმიტომ რომ სახლში ვარ. -მშრალად უპასუხა. დანარჩენები კი ხმას ვერ ვიღებდით.

-მოდი საქმეზე გადავალ. ჩვენ აქ იმისთვის ჩამოვედით, რომ დაგვაინტერესა. არ გვინდა რამე დაგიშაოთ და არც ვაპირებთ. მარტო მოგვიყევით რა მოხდა. -თქვა სუჰომ და უცებ იუმიმ ყვირილი ატეხა.

-აა... იოკო მეწვისს...-თქვა და ყელსაბამი მოიხსნა. -უცებ წამოვხტი და არ მადარდებდა რას იფიქრებდნენ დანარჩენები. ყელსაბამი სწრაფად მოვხსენი ყელიდან.

-ასე უკეთესია? -ვკითხე და თავი დამიქნია.

-ამოაბრუნე ყელსაბამი. -მითხრა თუ არა ყელსაბამი ამოვაბრუნე.

"მოაშორეთ მანდედან ეგ ზედმეტი ნივთი მათ, რომ მოიტანეს".

-რა მოიტანეთ ეხლა თქვენ აქ?- იკითხა იუმიმ.

-მხოლოდ ეს. -სეჰუნმა რაღაც ნივთი მომაწოდა მე კი ეგრევე გარეთ ვისროლე.

-რატომ ისროლე? -იკითხა სეჰუნმა.

-რატომ და ამის გამო  იუმი ზარალდება. -თქვა უეცრად მოსულმა იუმიმ და ყელსაბამი გამომართვა, შემდეგ კი

იუმის ყელზე გაუკეთა.

-აუ ხალხო მშია შოკოლადი მინდა.- დაიწუწუნა იუმიმ.

-მაცივარშია და მოგიტან. - იუმის შოკოლადი მოცუტანე და საუბარი დავიწყეთ...

-მოდი პირდაპირ საქმეზე გადავალთ! არ გვსურს თქვენთან უთანხმოება. იმ ფოტოებს მოგცემთ. -თქვა სუჰომ.

-კარგი და ფოტოებს როდის მოგვცემ?

-თუ გინდა ეხლავე, მაგრამ ასე ვერ გამოვა სახლიდან იუმი. -თქვა სუჰომ.

-ხოო...

-რატომ აქვს ჯერ კიდევ ვარდისფერი ფერის თვალები?- იკითხა ქაიმ რაზეც იუმიმ ყურადღება მიაქცია.

-იმიტომ, რომ აქ ყველაზე პატარა ვარ და ვერ ვისწავლე თუ როგორ უნდა დავმალო ნამდვილი თვალის ფერი. უცებ იუმის ტელეფონმა დარეკა და ეგრევე უპასუხა:

"-გისმენთ...

-...

-უჰუუუუ... მალე მანდ გავჩნდები.

-...

-დიდი ამბავი რას გაიგებენ! "

-მშვიდობაა? -იკითხეს ბიჭებმა.

-კიი! აბა ეხლა დროზე წავედით ჩამოვიდნენ. - გახარებულმა დაიყვირა და ოთახში ავარდა.

-ვინ მოდის?-იკითხა სეჰუნმა.

-რა შენი საქმეა. -უთხრა მკვახეთ და სწერვულად მიუმ და ოთახში ავიდა.

-კარგი ბიჭებო ან აქ დაგველოდეთ ან წადით. -ვუთხარი წყნარად.

-დაგელოდებით. -მითხრა სუჰომ და მეც მოსამზადებლად ოთახში შევედი...


ჰეით... ვიცი ცუდი გოგო ვარ, რომ დავაგვიანე და არც ეს არაა გადასარევი თავი, მაგრამ იმედია მოგეწონებათ და შეცდომებისთვის ბოდიში. ვისაც მოგეწონებათ vote♡  თქვენი აზრი დამიკომენტარეთ❤
დროებით და მიყვარხართ❤

კუნძული(დასრულებული)Where stories live. Discover now