ოთახში სიჩუმე სუფევდა.
-რას ვაპირებთ? -იკითხა ჩანიოლმა.
-ბრძოლას რათქმაუნდა. -თქვა ქეთიმ მტკიცედ.
-ბრძოლას?! სერიოზულად?! -თქვა სეჰუნმა.
-მოკეტე თორემ არ ვიცი რას ვიზავ! -კბილებში გამოცრა იუმიმ.
-სხვა გზა არაა.- თქვა მიუმ და ამოიხვნეშა.
-რას გვერჩის ეს ნაოკო რა. -თქვა იუმიმ.
-ჩვენ ძალას. -უთხრა ქეთიმ.
-კარგი გეყოთ. წასვლის დროა. -თქვა იოკომ და კარისკენ წავიდა.
-არ იღება! -თქვა თუ არა ყველამ ვცადეთ გაგვეღო თუმცა უშედეგოდ.
-რატომ არ იღება კარები? - იკითხა იუმიმ.
-არ ვიცი, მაგრამ მგონი აქ ჩავიკეტეთ. -თქვა მიუმ.
-წყლის გასასვლელით, რომ გავიდეთ? -იკითხა ქეთიმ.
-მე ვცდი. -წყალში გადახტა იუმი. უცებ ფეხები თევზის კუდად გადაიქცა.
-ვოვ... ეს ხომ საოცარი მოვლენაა... -თქვა ქაიმ და თან იუმის უყურებდა, რომელსაც ტანი ტატუებით დაფარვოდა.
-შენ ამას საოცრებას ეძახი ჩემთვის კი ყოველდღიურობაა. -თქვა იუმიმ და წყალში გაცურა.
-ჯანდაბაა! სასწრაფოდ წამომყევით ამ დროს წყალში ჩასვლა არ შეიძლება მისთვის. -თქვა უცებ იოკომ.
-რატო? -იკითხა ქაიმ.
-იმიტომ, რომ მისი თვალები ჯერ კიდევ ვარდისფერი ფერისაა. წყლიდან ამოვა თუ არა 2 კვირა ქალთევზად ვერ გადაიქცევა. -ამჯერად პასუხი მიუმ გასცა და წყალში აპირედნდენ გადახტომას, როდესაც იუმი გამოჩნდა და სახეზე აღელვება ეტყობოდა.
-რა მოხდა? -იკითხა ქეთიმ და იუმის მიუახლოვდა.
-წყლის შემოსასვლელი დაკეტილია. გასასვლელი არაა და ეხლა აქედან ამომიყვანეთ. კიდევ მინდა გაგაფრთხილოთ, რომ წყალი სულ სხვანაირიაა...
-რას ნიშნავს სხვანაირი წყალია?
-უფრო თბილია! -თქვა და ამობობღდა წყლიდან.
-ანუ ეს უნდა ვცადოთ!- თქვა ქეთიმ და წყალში გადახტა.
-კარგი წყალია-თქვა და იუმიც თან ჩაიყოლა.
-ქეთიიიი! -დაიწივლა და ზედ თავზე დაახტა. რატომღაც ორივეს ფეხები ქონდათ და არა კუდი. ყველანი მათზე ვიცინოდით.
-კარგით ეხლა ამოდით წყლიდან. -თქვა იოკომ, თუმცა ვინ უსმენდა.
-წამოდი იოკო ესენი იმხიარულებენ მაინც ჩვენ ვისაუბროთ. -ვუთხარი მშვიდად.
-კარგი აზრია სუჰო, რადგან აქ მგონი დიდხანს მოგვიწევს ყოფნა. -მითხრა და ყველანი მისაღებში გავედით ქეთის და იუმის გამოკლებით.
ქეთის pov:
მე და იუმი წყალში ვერთობოდით და კინაღამ ერთმანეთი ჩავახრჩვეთ.-არა რა შერეკილი ხარ.
-ვიცი ახალი მითხარი რამე. -კმაყოფილმა გავიღიმე.
-ისე იმ ყუთიდან რა ხმა ისმის?
-ააა... მანდ მწყერი ზის. -გავეკრიჭე.
-ვაიჰ... მწყერიო... საიდან მოგაფიქრდა ეხლა მწყერის წამოყვანა?? - მკითხა სიცილით.
-ჰოო რა იყო. ისე წარმოიდგინე რა მაგარია, როდესაც მწყერი გყავს სახლში.
-კი მაგარია. მოდი ეხლა რამე მოვიფიქროთ.
-მოვიფიქრეე! - შევყვირე და ყურში ჩუმად ვუთხარი, შემდეგ კი წყლიდან ამოვედით და საქმეს შევუდექით.
სუჰოს pov:
-ანუ გადაწყვეტილია ვინ სად იძინებს. -თქვა იოკომ თუ არა სინათლე გამოირთო.-რა ჯანდაბად გამოირთო შუქი!- თქვა სეჰუნმა.
-აბა როგორ ხართ? ჰმ... ტყუილად ნუ გეგმავთ ნურაფერს მალე მაინც განსდგურდებით- გაისმა ხმა.
-ვინ ხარრ?-იკითხა ხმის კანკალით სეჰუნმა.
-ის ვინც არ უნდა იცოდეთ. -გაისმა თუ არა ხმა ეგრევე მოვიდა სინათლე.
-რა ჯანდაბა იყო ეხლა ეს? -დაიყვირა სეჰუნმა.
-ნუ ყვირი! როგორ გეტყობა, რომ არაფერი არ გაგეგება. -უცებ მოვიდნენ ქეთი და იუმი და სიცილისგან მთლად გაწითლებულიყვნენ.
-არა რა ქეთ გენიოსი ხარ! -თქვა იუმიმ და სიცილით კინაღამ იატაკი მოწმინდეს.
-კარგი ხო გვეყო ვიდეოს მერე განახებთ ეხლა რა გადაწყდა აბა?... -თქვა ქეთიმ და ჩვენთან მოვიდნენ...
იმედია მოგეწონებათ❤ შემიფასეთ და თუ მოგეწონებათ vote♡
დროებით ❤
ESTÁS LEYENDO
კუნძული(დასრულებული)
Fantasíaგჯერათ, რომ ქალთევზები არსებობენ? ეს ისტორია ეხება ქალთევზასა და თან ჩვეულებრივი გოგონას, რომელსაც ბედმა ჩვეულებრივი ბიჭი არგუნა