მესამე პირი:
ყველა ერთ ოთახში შეკრებილიყო და იუმის უყურებდა, რომელიც სუსტად სუნთქავდა. თავი კი ჯონგინის კალთაში დაედო.-რამდენ ხანს უნდა იყოს ასე? -იკითხა სუჰომ.
-არ ვიცით... იმედია დიდხანს არა, რადგან მისი საქციელების გარეშე ვერ გავძლებ... - თქვა იოკომ და მძინარე იუმის გახედა.
-თქვენ წადით ამ წამდებს მე დავალევინებ და მე მივხედავ. -თქვა ქაიმ და დანარჩენებმაც დატოვეს იქაურობა.
სუჰოს pov:
-ქაი ასეთი შეშინებული ჯერარ მინახავს. -ვთქვი და იოკოს უფრო ჩავეხუტე.-ხო... მაგრამ აუცილებელი იყო ასე გამხდარიყო იუმი?! რა დღეშია ნახე... -მითხრა და კინაღამ ცრემლები წამოუვიდა.
-მალე კარგად გახდება! აი ნახავ-ვუთხარი და ამის მეტი აღარაფერი გვითქვამს.
მიუს pov:
-ჰეი! მიუ მისმენ?- ფიქრებიდან სეჰუნის ხმამ გამომარკვია.-აა... არა ბოდიში რამე გინდოდა?
-არა... კარგი დაიძინე. -მითხრა თუ არა ხმა აღარ გავეცი და დავიძინეთ... ვიცი ხვალ უკეთესობისკენ წავა ყველაფერი.
ჩანიოლის pov:
-ქეთი მორჩი ლანძღვას და ნაოკოს ხელახლა მოკვლის გეგმის შედგენას მოკვდა უკვე- ვუთხარი დაღლილმა. ვაი კისერიიი...-გაჩუმდი! ესეგი... წყალში გავურიოთ სოდა, წიწმატი, ლიმნის წვენი, საწებელი, წითელი წიწაკა... ხო ეგაა ჯერჯერობით. -თქვა და კინაღამ გადმომივარდა კისრიდან იმხელაზე შეხტა.
-ქეთიი... დიდი ხათრი კი მაქვს და მიყვარხარ, მაგრამ მძიმე ხარ. -ვუთხარი და საწოლზე დასმას ვუპირებდი, როდესაც მაიმუნივით მომეკრო.
-პარკ ჩანიოლ! ხელის გულით ატარებენ და მე არ ნატარებ, მაგრამ კისრით მაინც მატარე! -თქვა.
-მაღალი ვარ და აარტყავ თავს. -ვუთხარი თუ არა თავში ხელი ჩამცხო და საწოლზე დახტა.
-მერე რა ჩემი ბრალია?! მე გითხარი ორმეტრიანი გაიზარდეთქო?! არა რა ხმა არ გავიგო შენი! -დამიყვირა და დაიძინა.
ქაის pov:
იუმისთან მე დავრჩი და ვუვლი. არ ვიცი, როდის მაგრამ შემიყვარდა... მიყვარს და ამას წყალი არ გაუვა.-იუმი დროზე მოდი გონს რა იქნება. ყველას ენატრები და თან ჩემი პასუხი არ გაგიგია...
2კვირის შემდეგ...
-გონს მოვიდაა! -დავიყვირე გახარებულმა და ჩავეხუტე...ვიცი პატარაა, მაგრამ მეტი ვერ დავწერე ამისთვის ბოდიში. შემდეგი თავი ბოლოა.
დროებით❤
YOU ARE READING
კუნძული(დასრულებული)
Fantasyგჯერათ, რომ ქალთევზები არსებობენ? ეს ისტორია ეხება ქალთევზასა და თან ჩვეულებრივი გოგონას, რომელსაც ბედმა ჩვეულებრივი ბიჭი არგუნა