ქაის pov:
ტყეში შევედი და თან გარემოს ვათვალიერებდი. უკვე რამდენი ხანია, რაც აქ ვარ, მაგრამ უშედეგოდ. აქ მხოლოდ ხეებია და სხვა არაფერი უკვე ბოლო იმედიც კი გადაწურული მქონდა. მედალიონს დავხედე და ზედ წარწერა იყო გამოსახული:
"ეძებე იქ სადაც არასდროს წარმოგიდგენია, რომ იქნება"უკვე რამდენი ხანია ვცდილობ, მაგრამ სულ ტყუილად. უცებ ერთ ხეს მივადექი სადაც ზედ ხელის გორმა იყო ამოტიფრული.
-მგონი ვიპოვე. -შევყვირე გახარებულმა და ხელი დავადე თუ არა ჩემს დაბდა მიწა გაიხსნა და შიგ ჩავვარდი.
-ჯანდაბა! -მაღლა ავიხედე და ვითომც არაფერი რაღაც ხის ფიცარი ისევ გაჩნდა და ერთადერთი სინათლის წყაროც გაანადგურა. მალევე მედალიონი განათდა და თეთრი ასოებით ახალი მინიშნება დაეწერა.
"მაგდენ ფიქრს სჯობს მოდუნდე. არაქვს აზრი, რადგან ეს ის ადგილია სადაც მოსმენა უნდა შეგეძლოს"
-საინტერესოა რას უნდა ვუსმინო როდესაც სულ მარტო ვარ და ხმის გამცემი არავინ მყავს. -ჩავიბურტყუნე და ძირს დავჯექი. არ ვიცი რა დრო გავიდა, მაგრამ ცოტა დრო ნამდვილად არ გასულა.
"-შენი აზრით რამეს მიაღწევ,
-კი, რადგან აქ ვერავინ მოგაგნებს და ვერ გადაგარჩენს.
-მე ქალთევზა ვარ, რომელსაც შეუძლია ერთი ხელის მოქნევით გაგანადგუროს!
-მაშინ რატომ ხარ ჯერ კიდევ მანდ?! იქნებ იმიტომ, რომ საკმატისად ძლიერი არ ხარ და ეგ ძალაც ტყულად გაქვს.
-და შენ, რომ გქონდეს ამით რა შეიცვლება?
-ყველაფერი."
უცებ გავიგე ეს ხმები და მეცნო. 1 აშკარად იუმის ეკუთვნის... მედალიონს დავხედე და კიდევ ერთი წარწერა:
"ყოჩაღ ხედავ თურმე რაში გჭირდება სიჩუმე. ეხლა კი შენი გონების დროა წარმატებები."
STAI LEGGENDO
კუნძული(დასრულებული)
Fantasyგჯერათ, რომ ქალთევზები არსებობენ? ეს ისტორია ეხება ქალთევზასა და თან ჩვეულებრივი გოგონას, რომელსაც ბედმა ჩვეულებრივი ბიჭი არგუნა