*Гледна точка Техьонг*
Присъствието му ме притесняваше и в същото време развълнуваше сърцето ми. Усещах как то подскачаше в гърдите ми сякаш ударено с доза адреналин. Опитвах се да довърша скиците си, но ръцете ми трепереха, а погледа ми непрестанно следеше движенията му. Днес имах късни клиенти и щях да отделя целия ден за скициране. Но очите ми от черните несигурно нарисувани линии бягаха върху фигурата на Джънгкук.
Той се въртеше из студиото и вдигаше изпопадалите или захвърлени по пода рисунки. Оглеждаше ги внимателно и с неприкрито любопитство, а после ги подреждаше на купчинки върху една от масичките в ъгъла на студиото.
- Много са... - направи пауза Джънгкук -... странни. - довърши той.
- Така ли мислиш? - попитах, заинтригуван от мнението му.
- Да. Красиви са, но малко хора биха ги оценили истински като такива. Просто са трудни за разбиране.
- Не съм мислил, че някой ще сметне рисунките ми за трудни за разбиране. - разсъждавах на глас.
Лицето му придоби извинително изражение.
- Не исках да те обидя. - проговори той с леко унил тон.
- Спокойно, не си. - рекох аз и се върнах към скицирането, но всъщност тайничко го наблюдавах.
- Защо си ги разхвърлял навсякъде? - попита ме той.
- Това е как му викат - творчески безпорядък. - отговорих му аз.
Той само кимна и продължи огледа си.
- А защо имаш толкова недовършени? - зададе поредния си въпрос.
- Ако трябва да сме точни, всички са недовършени. Попринцип скицирам, когато съм зареден с настроение, но то никога не ми стига и рисунките винаги остават на крачка от завършека. - обясних аз, гледайки в поредния недовършен пример пред себе си. - Но пък в това им е чара на моите татуировки. - добавих с усмивка, обръщайки се към него.
Той също ми се усмихна насреща.
- Знаеш ли, никога не съм си мислел за татус, но с гордост бих носил един от твоите. - рече той и ме накара искрено да се разсмея.
И изведнъж в главата ми изникна идея, но не обичайния случай - идея за нова татуировка, а идея как да довърша тази, която започнах на листа пред себе си.
Удивен от мисълта и бързащ да уловя идеята преди да се изпари, се залових за работа, забравяйки за първи път, откакто го срещнах, че Джънгкук съществува.
Това е новата глава! Надявам се да ви харесва! Ако е така, моля Гласувайте и Коментирайте! Обичкам вии😘😘😘
ESTÁS LEYENDO
Татуирани чувства❤(Vkook)
FanficДве души...сърца пълни с мастило...преливащи чувства, запечатани във вечни татуировки. Приятно четене!😘😘😘