Обаждането

150 19 0
                                    

*Гледна точка Техьонг*

Цяла сутрин се взирам в небето и гледам как си мени цвета според слънчевата светлина. Изпуших 5 цигари. А планът ми относно казуса Джънгкук прилича на едно мастилено петно върху бял фон. С две думи: до никъде съм... Добре, може би са три, но не ме съдете, че не мога да броя, защото цяла нощ не съм мигнал.

Първо - не знам къде е той или къде може да е. Второ - не го познавам (почти). И трето - разполагам само с телефона му.

Всъщност... Това третото е добро. Проверих контактите му. Има само два: онзи Юнги и някакъв си Джимин. Стори ми се странно. Няма нито мама, нито татко. Но както и да е.

Все още се чудя дали да звънна на този Джимин. А и какво да му кажа, и като какъв да се представя? Твърде много неизвестни.

Но нещо ме човъркаше отвътре, не ми даваше мира. Постоянно посягах към телефона и го връщах обратно.

Знам какво исках да направя и не го правех. Засмях се на себе си. Чувствах се нелепо. Въздъхнах. Просто ще действам...

Набрах номера... Чух сигнала... След секунди някой вдигна...

- Джънгкук, пак ли се случи? Казах ти! Нали ти казах! Знаех си, че рано или късно пак ще ме потърсиш! - започна да нарежда онзи от другата страна.

Аз преглътнах, смутен от чутото и тона, с който бе изречено. Въобще не знам какви са им отношенията, но сега се чувствам още по-объркан.

- Джимин? - запитах, за да съм сигурен.

- Ти не си Джънгкук. - констатира онзи от другата страна.

- Не съм...

- Къде е той? Защо ми звъниш ти? - нахално, нетърпеливо ме прекъсна той.

- Аз съм Техьонг. Джънгкук отседна при мен за ден, но после изчезна внезапно, а беше казал, че ще остане поне за седмица, пък и не е взел телефона си. - побързах да обясня аз.

- Кажи ми къде си, идвам да ми обясниш по-подробно какво, по дяволите, се случва! - каза със строг тон той и изчака да му продиктувам адреса на тату студиото, след което ми затвори.

Това е новата глава! Надявам се да ви харесва! Ако е така МОЛЯ:
#VoteandComment
Обичкам вии😘😘😘
П. С. Искам да ви питам, дали сте чели някои от другите ми истории, ако не сте може да погледнете тези:

Това е едната



И това е другата

Татуирани чувства❤(Vkook)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن